فروش رب زغال اخته کیلویی از کارخانه

فروش رب زغال اخته کیلویی

فروش رب زغال اخته کیلویی از کارخانه های فعال و معتبر ایران صورت می پذیرد. فروش انواع رب میوه ترش با کمترین قیمت و بسیار ارزان از کارخانه صورت می گیرد. رب میوه از میوه های گوناگون ترش و خوشمزه تهیه می شود و طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد. محصولات نام برده شده با قیمت بسیار مناسب و مستقیم از کارخانه به عمده فروشان در سراسر کشور عرضه می شوند. برای خریدی آسان و به صرفه می توان این محصولات را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه آن تهیه نمود تا هم از نظر زمان و هزینه صرفه جویی شود و هم محصولات مورد نظر را با اطمینان خریداری کرد.

فروش رب زغال اخته کیلویی

فروش رب زغال اخته

رب زغال اخته یکی از طعم های متنوع رب میوه ای است که در کنار طعم های دیگری مانند رب انجیر، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب تمشک، رب آلبالو، رب لیمو عمانی، رب آلو زرد، رب آلو قرمز، رب آلو سبز، رب انار رقیق، رب انار غلیظ، رب زرشک، رب آلو، رب کیوی، رب میوه های استوایی و رب نارنج به تولید می رسد.

از ویژگی های رب زغال اخته می توان به ویتامین های فراوان موجود در آن و خواص درمانی بسیاری که دارد، اشاره کرد.

میوه زغال اخته حاوی ویتامین های زیادی از جمله ویتامین C، آهن، فسفر، سدیم و کلسیم می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]رب های تولید شده به صورت کیلویی در ظروف 13 کیلویی به فروش می رسند.[/box]

فروش رب زغال اخته کیلویی

فروش لواشک کیلویی از کارخانه

به منظور کمک به مصرف کنندگان و خریداران، ما محصولات خود را اعم از انواع لواشک، ترشک و رب میوه ای را با کمترین و مناسب ترین قیمت به فروش می رسانیم. یکی از دلایل قیمت مناسب محصولات، فروش آن به صورت مستقیم از درب کارخانه می باشد که به دلیل عدم وجود واسطه، این محصولات با قیمتی بسیار پایین تر از بازار مناسب به فروش خواهند رسید. رعایت اصول بهداشتی و عرضه محصولات با کیفیت بالا همیشه از بزرگترین دغدغه های ما بوده و امیدواریم تا با ارائه بهترین و مرغوب ترین محصول، رضایت شما مشتریان عزیزمان را بر انگیزیم.