عرضه رب زغال اخته کیلویی صادراتی

عرضه رب زغال اخته

عرضه رب زغال اخته از ایران به تمامی نقاط دنیا انجام می گیرد. رب زغال اخته یکی از انواع رب میوه ترش است که طعمی خاص و دلپذیر دارد. این رب میوه از زغال اخته و در محیط بهداشتی کارخانه به تولید می رسد. انواع رب میوه در بهترین کارخانه های ایران تهیه می شوند و به کشورهای دیگر صادر می شوند. کیفیت عالی، قیمت مناسب، بهداشتی بودن و تازگی این محصولات همه و همه در کنار هم باعث شده تا به فروش ویژه ای در بازار های داخلی و خارجی ایران دست یابند.

عرضه رب زغال اخته

صادرات رب زغال اخته

جهت صادرات انواع رب میوه، لواشک و ترشک در ایران به تولید می رسند تمام موارد لازم در زمان تولید و ارسال رعایت می گردد. موارد مهمی از جمله داشتن مجوز بهداشت، پروانه تولید، نشان سیب سلامت، بسته بندی های مناسب و… هستند که خوشبختانه در کارخانه های بزرگ و معتبر در راستای تولید تمام این محصولات رعایت می شوند و خریداران را از خرید کالاهای مورد نظر خود مطمئن می سازند.

رب زغال اخته یکی از محصولاتی است که از نظر کیفیت و طعم در درجه بالایی قرار دارد و طرفداران بسیاری دارد. این محصول به رنگ قرمز است و از ترشی نسبتا بالایی برخوردار است. از این محصول می توان در پخت انواع غذاها به عنوان یک چاشنی فوق العاده استفاده کرد. همچنین می توان با افزودن کمی رب میوه زغال اخته بر روی انواع دسر، بستنی و حتی لواشک، طعمی فراموش نشدنی را تجربه کرد.

عرضه رب زغال اخته

عرضه رب زغال اخته به دیگر کشورها

رب زغال اخته تنها یکی از انواع رب میوه ای است که علاوه بر فروش داخلی، به خارج از کشور نیز صادر می شود. رب میوه ای را می توان در طعم های دیگری چون رب کیوی، رب زردآلو قرمز، رب نارنج، رب انجیر، رب لیمو عمانی، رب زردآلو زرد، رب تمشک، رب آلو سبز، رب انار غلیظ، رب انار رقیق، رب آلوچه قجری، رب آلو زرد، رب آلو قرمز، رب زرشک و… نیز تهیه کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات در پت های مناسب 13 کیلوگرمی به فروش می رسند و در کنار آن ها می توان از محصولات دیگری چون انواع لواشک و ترشک در طعم های فوق العاده نیز بهره مند شد.[/box]

برای خرید هر کدام از محصولات معرفی شده می توانید با کارخانه به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید.