عرضه رب لیمو عمانی کیلویی صادراتی

عرضه رب لیمو عمانی

عرضه رب لیمو عمانی از کارخانه به صورت مستقیم به فروشگاه های داخلی و خارج از کشور صورت می گیرد. انواع رب میوه به دلیل اینکه جزو محصولات جدید و بسیار پر طرفدار هستند، در ایران و در بهترین کارخانه های کشور به تولید می رسند و به صورت عمده و کیلویی به فروش می رسند. این محصولات از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار بوده و با توجه به کیفیت، از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند. از آنجایی که ایران کشوری چهار فصل است، تنوع میوه بسیاری دارد. از این رو فراورده های میوه ای ایرانی، در هر جای جهان طرفداران خاص خود را دارند.

عرضه رب لیمو عمانی

صادرات رب لیمو عمانی

لیمو عمانی همان لیمو ترش خشک شده است و از دسته مرکبات محسوب می شود. یکی از پر کاربردترین رب های میوه، رب لیمو عمانی است که از نظر طعم و عطر بسیار زبانزد مردم است. طعم ترش و عطر فوق العاده ای که لیمو عمانی دارد مزه غذاها را بسیار به یاد ماندنی و لذیذ می کند. از این محصول می توان در پخت انواع غذا و خورشت ها استفاده کرد و تجربه ای به یاد ماندنی از طعم بی نظیر یک غذا را رقم زد. رب لیمو عمانی در ایران بخصوص در شهرهای جنوبی کشور بسیار پر مصرف است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]علاوه بر استفاده در طبخ غذا، از رب میوه لیمو عمانی می توان بر روی دسر ها و حتی لواشک ها استفاده کرد و از طعم آن لذت برد.[/box]

عرضه رب لیمو عمانی

رب لیمو عمانی به رنگ مشکی است و از دیگر ویژگی های آن می توان به خواص و فواید درمانی فراوانی که برای بدن دارد اشاره کرد. مصرف لیمو عمانی به سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد معده و دستگاه گوارش و … کمک زیادی می کند و مصرف آن برای کسانی که این مشکلات را دارند بسیار توصیه می شود.

عرضه رب لیمو عمانی کیلویی

رب لیمو عمانی و 15 رب میوه ای دیگر در طعم های بسیار دلچسب و لذیذ آلبالو، رب انار، رب تمشک، رب نارنج، رب کیوی، رب میوه های استوایی، رب انجیر، رب آلو سبز، رب زغال اخته، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب لیمو سبز، رب آلوچه قجری، رب زرشک و به تولید می رسد. فروش این محصولات به صورت کیلویی و در پت های 13 کیلوگرمی صورت می گیرد.

عرضه رب لیمو عمانی

برای خرید هر کدام از رب های میوه ای و دیگر محصولات مانند انواع لواشک و ترشک بهداشتی می توانید به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار کنید. محصولات نامبرده شده همگی دارای مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت و پروانه تولید هستند و مشتریان عزیز می توانند با خیالی راحت از بهداشتی و مطمئن بودن کالا، سفارش خود را ثبت نمایند.