خرید و فروش ترشک پرتقال صادراتی

خرید و فروش ترشک پرتقال درجه یک و بسیار مناسب جهت صادرات به سراسر دنیا از بهترین کارخانه های ایران صورت می گیرد. برای تهیه بهترین و با کیفیت ترین ترشک ها، باید آن ها را از تولید کنندگان معتبر تهیه کرد تا بتوان از نظر سلامت و بهداشت از آن ها مطمئن بود. همچنین خرید از کارخانه می تواند برای خریدارانی که در حجم عمده و کلی خرید می کنند، بسیار مقرون به صرفه باشد.

خرید و فروش ترشک پرتقال صادراتی

ترشک پرتقال صادراتی و با کیفیت

یکی از محصولات بسیار خوشمزه و درجه یک مناسب برای صادرات، ترشک پرتقال است که از خشکبار و اسلایس های درجه یک پرتقال به تولید می رسد. این محصول بی نظیر که جزو ترشک های خیلی ترش و دلچسب به شمار می آید، یکی از خوراکی های جدید و پرطرفدار در بازار ترشیجات محسوب می شود. از این خوراکی خوشمزه می توان به عنوان تنقلات و میان وعده های مفید استفاده کرد و آن را جایگزین تنقلات مضر و کم فایده همچون پفک ها و چیپس ها کرد.

خرید و فروش ترشک پرتقال صادراتی

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در تهیه انواع ترشک، از تکه های میوه و خشکبار آن ها استفاده می شود. هر ظرف ترشک حاوی 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه است. این ظروف که در حجم های زیاد به فروش می رسند، حجمی حدود 13 کیلوگرم دارند.[/box]

ترشک محصولی است که از طعم های متنوعی برخوردار است. جهت آشنایی با این محصولات می توانید انواع آن را در لیست زیر مشاهده کنید.

  1. ترشک گیلاس
  2. ترشک هلو
  3. ترشک شاه توت
  4. ترشک انجیر
  5. ترشک آلبالو
  6. ترشک بیست میوه
  7. ترشک پرتقال
  8. ترشک آلو زرد
  9. ترشک آلو قرمز
  10. ترشک زردآلو زرد
  11. ترشک زردآلو قرمز
  12. ترشک آلو سیاه
  13. ترشک آلو سیاه ویژه
  14. ترشک انجیر
  15. ترشک انار ویژه
  16. ترشک زغال اخته
  17. ترشک زرشک و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خوب است بدانید که ترشک تنها محصول این کارخانه ها نبوده و در کنار آن ها محصولات بی نظیر دیگری همچون انواع لواشک و رب میوه ای نیز به تولید می رسند که می توان آن ها را به صورت عمده خریداری کرد.[/box]

خرید و فروش ترشک پرتقال صادراتی

خرید و فروش ترشک پرتقال و دیگر محصولات

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید انواع خوراکی باید مورد توجه خریدار قرار بگیرد، سلامت و بهداشت محصول می باشد. خوشبختانه محصولاتی که معرفی شدند، در بهترین کارخانه های ایران به تولید رسیده و دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند. این موارد نشان از سالم بودن و کیفیت مناسب محصولات دارند که بر روی تمامی محصولات این مجموعه درج گشته اند. در صورتی که تمایل به خرید از کارخانه به صورت عمده دارید می توانید به صورت کاملا مستقیم با کارشناسان ما ارتباط گرفته و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.