فروش ترشک آلبالو کیلویی صادراتی

فروش ترشک آلبالو کیلویی صادراتی

فروش ترشک آلبالو کیلویی مناسب برای صادرات به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان از ایران صورت می گیرد. این محصولات از نظر کیفیت درجه یک و عالی می باشند و قیمت آن ها نیز با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مناسب می باشند.

فروش انواع محصولات صادراتی از قبیل لواشک، ترشک و رب های میوه ای متنوع در طعم های گوناگون و مزه های مختلف از بهترین کارخانه ها صورت می گیرد تا محصولی مطمئن از نظر بهداشتی و سلامت به دست مصرف کنندگان در سراسر دنیا برسد.

فروش ترشک آلبالو کیلویی صادراتی

فروش ترشک آلبالو از کارخانه به چه صورت است؟

به طور معمول محصولات از کارخانه یا تولید کنندگان اصلی، به صورت عمده به فروش می روند و توسط عمده فروشان به فروشگاه ها و بازار های شهرهای مختلف عرضه می شوند. کسانی که این محصولات را از کارخانه خریداری می کنند، یا آنها را در داخل کشور به فروش می رسانند و یا به دیگر کشور ها صادر می کنند.

یکی از خوراکی هایی که بسیار به فروش می رود وطرفداران ویژه ای در سراسر دنیا دارد، ترشک آلبالو است که از دیرینه در کشورمان به تولید می رسد. در تهیه این محصول از خشکبار درجه یک میوه آلبالو استفاده می شود و کیفیتی بسیار عالی دارد. طعم ترشک آلبالو ترش و شور است. حدود هفتاد درصد از این خوراکی، از آلبالو و 30 درصد آن را شربت میوه تشکیل می دهد.

فروش ترشک آلبالو کیلویی صادراتی

فروش ترشک آلبالو در کنار طعم های دیگر ترشک از جمله ترشک گیلاس، ترشک زغال اخته، ترشک انار، ترشک بیست میوه، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک شاه توت، ترشک زردآلو زرد و زردآلو قرمز، ترشک آلو زرد و آلو قرمز، ترشک زرشک و… نیز امکان پذیر می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات به صورت کیلویی در ظروف 13 کیلوگرمی به فروش عمده می رسند.[/box]

فروش ترشک آلبالو کیلویی صادراتی

عمده فروشان و خریدارانی که می خواهند این محصولات را از تولید کننده به صورت مستقیم خریداری کنند می توانند مستقیم با کارخانه ارتباط گرفته و سفارشات خود را از هر جای ایران ثبت نمایند. یک از امتیازات تولید کننده معتبر این است که محصولاتی کاملا بهداشتی به تولید می رسانند. خوشبختانه محصولاتی که در این مطلب به شما عزیزان معرفی شدند، دارای مجوز بهداشت بوده و کاملا سالم می باشند. از طرفی دیگر، این محصولات دارای نشان سیب سلامت و پروانه تولید نیز می باشند.