خرید رب زردآلو کیلویی صادراتی

خرید رب زردآلو کیلویی جهت صادرات به دیگر کشور های دنیا از برترین و معتبرترین کارخانه های ایران امکان پذیر است. محصولاتی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند باید از نظر بهداشتی و کیفیت کاملا قابل اطمینان باشند. خوشبختانه محصولاتی که در این کارخانه ها به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید و نشان سیب سلامت می باشند. در تهیه آن ها از بهترین مواد اولیه استفاده می شود و مواد افزودنی مضر و ناسالم در تهیه آن ها هیچ نقشی ندارند.
رعایت کردن تمامی این موارد در روند تولید باعث می شود که محصولات تولید شده بسیار با کیفیت و مرغوب باشند. برای اینکه مطمئن باشیم محصولاتی که قصد خریداری آنها را داریم، این موارد را رعایت می کنند، می توانیم آن ها را مستقیما از کارخانه تولید کننده خریداری کنیم و نکات گفته شده را چک نماییم.

خرید رب زردآلو کیلویی صادراتی

خرید رب زردآلو و انواع آن

زردآلو میوه ای تابستانه ترش و ملس است که به دلیل طعم عالی که دارد از آن استفاده های متفاوتی می شود. این میوه سرشار از ویتامین A، ویتامین  C، پتاسیم، و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن می ‌باشد که سلامتی بدن انسان را تضمین می‌کنند. تعدادی از این خواص را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • با مصرف هر یک عدد زردآلو مقدار زیادی از پتاسیم مورد نیاز بدن جذب می شود.
  • زردآلو رسیده بسیار زود هضم است و بدین دلیل، جذب آن به بدن به آسانی صورت می گیرد.
  • استفاده از زردآلو، می تواند باعث پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی و عروقی شود.
  • مصرف زردآلو در گرمای زیاد تابستان به شدت پیشنهاد می شود، چرا که از گرما زدگی جلوگیری می کند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از این میوه می توان فراورده هایی همچون رب میوه ای، لواشک و ترشک نیز تهیه کرد. هر کدام از این محصولات در بازار ترشیجات جایگاه ویژه ای داشته و فروش نسبتا خوبی را دارند.[/box]

خرید رب زردآلو کیلویی صادراتی

زردآلو میوه ای است که در دو نوع زردآلو زرد و زردآلو قرمز وجود دارد. همچنین فراورده های آن نیز در دو نوع می باشند. به طور معمول زردآلو قرمز طعمی ترش تر نسبت به زردآلو زرد دارد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید رب یا پوره زرد آلو به صورت کیلویی در ظروف مناسب 13 کیلوگرمی صورت می گیرد.[/box]

خرید رب زردآلو کیلویی صادراتی

صادرات رب زردآلو کیلویی

کیفیت بسیار بالای این محصولات و همچنین بهداشتی بودن آنها و قیمت مناسبی که به نسبت کیفیتشان دارند، از جمله عواملی هستند که باعث شده گزینه بسیار مناسبی برای صادرات به دیگر کشور ها باشند. برای خرید آنها می توانید به صورت کاملا مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید.