عرضه رب زردآلو زرد فله از کارخانه

عرضه رب زردآلو زرد فله از کارخانه

عرضه رب زردآلو زرد فله از کارخانه های معتبر و فعال در ایران انجام می شود. این کارخانه ها دارای مجوز بهداشت بوده و محصولات خود را زیر نظر کارشناسان این امر به تولید می رسانند. محصولاتی که در این کارخانه ها به تولید می رسند شامل انواع رب میوه، انواع ترشک و لواشک می باشند که دارای نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند. یکی از این محصولات بی نظیر، رب زردآلو زرد است که به صورت فله یا کیلویی از کارخانه به فروش می رسند.

عرضه رب زردآلو زرد فله از کارخانه

رب زردآلو زرد فله

یکی از طعم های دلنشین و بسیار پر طرفدار از رب های میوه ای، رب زردآلو می باشد که از طعمی بسیار خوشایند برخوردار است. زردآلو میوه ای است که در دو نوع زردآلو زرد و زردآلو قرمز به کشت می رسد و محصولات پوره میوه آن نیز شامل این دو نوع می باشد. در اینجا با خصوصیات و ویژگی های رب زردآلو زرد آشنا خواهیم شد.

این محصول رنگی زرد و طعمی ترش و ملس دارد. این رب بی نظیر دارای پالپ های میوه زردآلو می باشد و از آن در پخت و پز انواع غذاها نیز استفاده می شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش رب زردآلو زرد و دیگر انواع رب های میوه به صورت کیلویی و فله ای است. بدین صورت که هر طعم در پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسد.[/box]

عرضه رب زردآلو زرد فله از کارخانه

عرضه رب زردآلو از کارخانه

کارخانه های معتبری که این محصولات را به تولید می رسانند، در این روند از بهترین دستگاه ها استفاده می کنند و محصولات خود را در مکانی بهداشتی نگهداری می کنند. فروش این محصولات به صورت کیلویی و عمده بوده و در حجم بالا صورت می گیرد. خرید از کارخانه به دلیل عدم وجود واسطه بسیار به نفع خریداران می باشد و از نظر هزینه و اقتصادی کاملا به صرفه می باشد.