خرید و فروش ترشک انار ویژه

خرید و فروش ترشک انار ویژه به صورت عمده برای خریداران و عمده فروشان عزیز امکان پذیر است. ترشک انار یکی از انواع ترشک های قدیمی و بسیار پر فروش است که اکنون در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. این محصول از دانه های گوشتی میوه انار ترش و خوشمزه به تولید می رسد و طعمی بسیار لذیذ و دلچسب دارد. ترشک انار استفاده های زیادی دارد و به صورت مستقیم نیز به مصرف می رسد. در ادامه با معرفی جزئیات بیشتری از ترشک انار و محصولات مشابه همراه شما خواهیم بود.

خرید و فروش ترشک انار ویژه

فروش ترشک انار به صورت کیلویی و عمده

ترشک انار یکی از طعم های بی نظیری است که از کارخانه به صورت کیلویی و در حجم بالا قابل خریداری است. این محصول یکی از خوشمزه ترین محصولات ترش در بازار است که تجربه حداقل یک بار آن به مصرف کنندگان پیشنهاد می شود تا یکی از طرفداران آن شوند. برای تولید این محصول فوق العاده خوشمزه، از دانه های میوه انار سالم استفاده می شود و ترشک آن دارای 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول در ظروفی به وزن 13 کیلوگرم، به صورت کیلویی به فروش می رسد.[/box]

خرید و فروش ترشک انار ویژه

ترشک انار تنها محصول در بازار ترشک نیست و طعم های دیگری در مزه های ترش و ملس یا ترش و شور نیز به تولید می رسند که همین تنوع در طعم ها و میوه های استفاده شده، باعث شده تا طرفداران بیشتری داشته و در پی آن، فروش بسیار زیاد این محصولات را شاهد باشیم.

از دیگر محصولات هم خانواده آن می توان موارد زیر را نام برد.

  1. ترشک مخلوط بیست میوه
  2. ترشک مخلوط هفت میوه
  3. ترشک مخلوط انار، آلوچه جنگلی و زرشک
  4. ترشک آلوچه جنگلی
  5. ترشک انجیر
  6. ترشک آلبالو
  7. ترشک هلو
  8. ترشک گیلاس
  9. ترشک آلو قرمز
  10. ترشک آلو زرد
  11. ترشک زردآلو زرد
  12. ترشک زردآلو قرمز
  13. ترشک آلو سیاه
  14. ترشک آلو سیاه ویژه
  15. ترشک پرتقال
  16. ترشک شاهتوت و…

این محصولات فوق العاده که دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند را می توانید به صورت مستقیم از خود تولید کننده خریداری نمایید. عمده فروشان می توانند مستقیما با کارخانه ارتباط کرده و محصولات خود را بدون واسطه و هزینه های اضافه از کارخانه خریداری کنند.