خرید و فروش ترشک و رب میوه ای با کیفیت

خرید و فروش ترشک و رب میوه ای با کیفیت

خرید و فروش ترشک و رب میوه ای با کیفیت از کارخانه های سراسر کشور امکان پذیر است. کارخانه های بسیاری در حال حاضر در حال فعالیت هستند که انواع ترشک، رب میوه و لواشک را به تولید می رسانند. اما نکته قابل توجه برای خریداران این است که محصولات نامبرده شده از نظر بهداشت و سلامت مطمئن باشند. بنابراین یکی از موضوعات مهمی که باید هنگام خرید به آن توجه شود، خرید از کارخانه ها و تولید کنندگان معتبر و دارای مجوز بهداشت است. در این کارخانه ها تمامی نکات بهداشتی از مرحله تولید تا بسته بندی و فروش رعایت می شود و محصولی کاملا با کیفیت و سالم به دست مشتریان می رسد.

خرید و فروش ترشک و رب میوه ای با کیفیت

ترشک و رب میوه ای ارزان و با کیفیت

واضح است که کیفیت هر نوع محصولی با قیمت آن رابطه مستقیم دارد و هر چه کیفیت آن بیشتر باشد قیمت بیشتری هم در مقایسه با دیگر محصولات مشابه دارد. حال سوال اینجاست که چگونه می توانیم کالا یا خوراکی با کیفیت و در عین حال ارزان تر خریداری کنیم؟

شما با خرید مستقیم از کارخانه و یا تولید کننده هر کالایی می توانید تا حد قابل توجهی از هزینه های خود بکاهید. چرا که شما مستقیما با خود تولید کننده ارتباط برقرار کرده و پای واسطه ای در میان نیست که هزینه های دیگر به محصول شما اضافه شود. از طرفی دیگر، به دلیل اینکه خرید از کارخانه به صورت عمده انجام می گیرد، دیگر نیازی به خرید های مجدد و پیاپی نیست و در این راستا در هزینه های حمل و نقل نیز صرفه جویی زیادی می شود.

ترشک و رب میوه ای ارزان و با کیفیت

رب میوه مرغوب و ارزان را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

رب میوه یکی از محصولات بسیار جدید و ویژه ای است که به تازگی در بازار ترشیجات توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این محصول از پوره میوه های مختلف به دست می آید. هر چه میوه استفاده شده در تهیه رب سالم تر و با کیفیت تر باشد، مشخصا بر روی کیفیت نهایی آن نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت. همچنین روش نگهداری و ظروفی که برای این کار در نظر گرفته می شوند بسیار تاثیر گذار خواهند بود. این که محصولات تولید شده در چه مکان و ظروفی نگهداری و به فروش برسند که از خراب شدن آن ها جلوگیری شود موضوعی بسیار حائز اهمیت است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای تهیه رب میوه ای از کارخانه های معتبر می توان به صورت مستقیم با خود کارخانه ارتباط برقرار کرد و از بهداشتی بودن و نکات لازم اطمینان حاصل کرد، سپس خریدی مطمئن داشت.[/box]

رب میوه مرغوب و ارزان را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

عوامل موثر در افزایش ماندگاری انواع ترشک و رب میوه

نکاتی وجود دارند که با رعایت آنها می توان ماندگاری محصولاتی مانند ترشک، رب میوه ای و لواشک را افزایش داد. در اینجا لیستی از این موارد در اختیار شما قرار داده شده است.

  1. کیفیت مواد اولیه بسیار در ماندگاری آن موثر است: اگر در تولید محصولات خوراکی و فراورده های میوه ای به خصوص خانواده ترشیجات، از بهترین خشکبار و میوه ها استفاده شود قطعا محصول نهایی بسیار با کیفیت خواهد بود.
  2. استفاده نکردن از مواد افزودنی ناسالم و مضر: متاسفانه بعضی از تولید کنندگان غیر مجاز از مواد مضر در تهیه محصولات خود استفاده می کنند و در طعم و رنگ طبیعی آن ها دست می برند تا کالایی با جلوه بیشتر و وسوسه انگیز تر تولید کنند. متاسفانه بسیاری از کودکان و نوجوانان که اطلاعی از این موارد ندارند جذب ظاهر وسوسه انگیز آنها می شوند. غافل از اینکه کارخانه های معتبر زیادی هستند که محصولاتی نیمه صنعتی با کیفیت عالی به تولید می رسانند که دارای مجوز بهداشت هستند، از عطر و رنگ و ظاهر طبیعی برخوردار بوده و در عین حال بسیار خوشمزه و مفید هستند.
  3. نگهداری در مکان مناسب: این کارخانه ها، محصولات خود را در فضایی سرپوشیده و مناسب نگهداری می کنند که با این کار از برخورد مستقیم هوا و آلودگی های موجود در آن جلوگیری می کنند. همچنین محصولات از حشرات موزی ریز نیز در امان هستند.
  4. فروش در ظروف مستحکم و مناسب: اگر محصول تمامی مراحل بهداشتی را طی کند اما در ظرفی نامناسب به فروش برسد، می تواند به شدت بر روی ماندگاری آن تاثیر بگذارد. کارخانه های معتبر از پت های محکم در سایزهای مختلف استفاده می کنند تا از عدم ورود هوا به محصولات اطمینان کسب کنند.

رعایت تمامی این نکات به ما کمک می کند تا محصولمان مدت بیشتری ماندگاری داشته باشد. همچنین به خریداران کمک می کند تا با اطلاعات بیشتری خرید خود را انجام دهند.

عوامل موثر در افزایش ماندگاری انواع ترشک و رب میوه

انواع رب میوه ای خوش طعم

رب میوه ای را می توان از میوه های بسیار متنوع تهیه کرد. برای اینکار اکثرا از میوه های ترش و ملس استفاده می شود. در حال حاضر رب میوه در طعم های زیر به تولید می رسد و به صورت کیلویی به فروش می رسد.

  • رب کیوی
  • رب پرتقال
  • رب تمشک
  • رب آلبالو
  • رب آلو سبز
  • رب آلو قرمز
  • رب زغال اخته
  • رب آلو زرد
  • رب زردآلو زرد
  • رب زردآلو قرمز
  • رب انجیر
  • رب لیمو عمانی
  • رب میوه های استوایی
  • رب نارنج پالپ دار
  • رب زرشک پالپ دار

و تمر هندی که زیر مجموعه پوره های میوه است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات در پت های 13 کیلویی مستحکم و مطمئن به فروش می رسند که بر روی این ظروف، تاریخ انقضا و تولید، نشان پروانه تولید و سیب سلامت درج گردیده است.[/box]

انواع رب میوه ای خوش طعم

انواع ترشک های ترش و خوشمزه

ترشک نیز یکی دیگر از فراورده های میوه است که به شدت در ایران طرفدار دارد. کودکان، نوجوانان و خانم های باردار درصد زیادی از مصرف کنندگان این محصول هستند. ترشک در طعم های ملس، شور و ترش از میوه های گوناگون به تولید می رسد که می توان آن ها را هم به صورت بسته بندی و هم به صورت کیلویی از کارخانه تهیه نمود. ترشک های کیلویی یا فله ای همانند رب های میوه ای در پت های 13 کیلویی به فروش می رسند و دارای طعم های بسیار گوناگونی می باشند که می توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

  1. ترشک آلبالو کیلویی
  2. ترشک انجیر کیلویی
  3. ترشک انارکیلویی
  4. ترشک مخلوط بیست میوه
  5. ترشک مخلوط هفت میوه
  6. ترشک مخلوط انار، آلوچه و زرشک
  7. ترشک زرشک کیلویی
  8. ترشک آلو قرمز کیلویی
  9. ترشک آلو زرد کیلویی
  10. ترشک زردآلو قرمز کیلویی
  11. ترشک زردآلو زرد کیلویی
  12. ترشک پرتقال کیلویی
  13. ترشک آلو سیاه کیلویی
  14. ترشک آلو سیاه ویژه کیلویی
  15. ترشک گیلاس کیلویی
  16. ترشک هلو کیلویی
  17. ترشک زغال اخته کیلویی

این محصولات بی نظیر و ترش در رنگ های قرمز، سیاه، زرد و… با توجه به نوع میوه آن ها وجود دارند.

ترشک های بسته بندی تنوع طعم کمتری دارند و در چندین نوع بسته بندی به تولید و فروش می رسند. انواع این محصول را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • ترشک لیوانی در طعم آلوچه جنگلی
  • ترشک کریستالی یا ظرفی در طعم های آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه، زردآلو، آلبالو و زغال اخته
  • ترشک استندی یا وکیوم در طعم های آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه، زردآلو، آلبالو و زغال اخته

انواع ترشک های ترش و خوشمزه

خرید مستقیم و عمده این محصولات از کارخانه

جهت خرید و ثبت سفارش محصولاتی همچون لواشک، ترشک و رب میوه ای به صورت عمده شما می توانید با کارخانه تماس برقرار نمایید و سفارشات خود را از این طریق ثبت نمایید.