خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

خرید و فروش ترشک گیلاس جهت صادرات به کشور های دیگر به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر است. ترشک که یکی از تنقلات خوشمزه و مورد علاقه افراد به خصوص خانم ها و کودکان محسوب می شود از جمله محصولاتی است که باید هنگام خرید به ویژگی های آن حتما توجه شود تا محصولی بهداشتی و مطمئن خریداری شود. این خوراکی خوشمزه از زمان های قدیم در طعم های زردآلو و آلوچه جنگلی به تولید می رسیده است. اما در حال حاضر در بیشتر طعم ها از میوه های ترش و ملس این محصول تولید می شود که باعث شده توجه مردم با ذائقه های متفاوت به آن جلب گردد. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع ترشک ها ویژگی های آن ها آشنا کنیم.

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

ویژگی های ترشک گیلاس

ترشک گیلاس یکی از ترشک های ملس و خوشمزه است که درون آن میوه های درشت گیلاس وجود دارد. میزان ترشک گیلاس موجود در آن 70 درصد و میزان شربت میوه و مایع ترشک 30 درصد می باشد. همانطور که گیلاس میوه ای ترش و ملس است، ترشک آن نیز همینطور بوده و بسیار مناسب برای کسانی است که طعم های ملس را می پسندند. برای خرید ترشک در هر طعم و رنگی، باید به بهداشتی بودن آن توجه زیادی شود. حال از کجا تشخیص دهیم که چه محصولی سالم و بهداشتی است؟

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]موارد زیادی از قبیل چک کردن مجوز بهداشت و سیب سلامت، بررسی نوع بسته بندی محصولات، طعم و رنگ طبیعی آنها و… وجود دارند که با توجه به آن ها می توان خریدی مناسب و مطمئن داشت.[/box]

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

ترشک گیلاس تنها طعم این محصول بی نظیر نبوده و نزدیک 16 طعم فوق العاده از انواع ترشک به تولید می رسند که برای تمامی ذائقه ها مناسب هستند. طعم هایی همچون ترشک آلبالو، ترشک انجیر، ترشک شاهتوت، ترشک آلو زرد، ترشک آلو قرمز، ترشک بیست میوه، ترشک هفت میوه، ترشک زردآلو زرد، ترشک زردآلو قرمز، ترشک پرتقال، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک زغال اخته، ترشک انار، ترشک زرشک و… نیز از این میوه ها به تهیه می رسند. فروش این محصولات به صورت کیلویی در حجم بالا صورت می گیرد. هر ترشک درون پت های 13 کیلویی به فروش می رسد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]جهت خرید هر گونه از محصولات در حجم بالا می توانید به صورتی حضوری، تلفنی و یا آنلاین با کارخانه ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید. خرید این محصولات مستقیما از درب کارخانه صورت می گیرد.[/box]