صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از ایران

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از ایران

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از بهترین کارخانه های معتبر در ایران امکان پذیر است. لواشک و رب میوه دو محصول پر طرفدار و بسیار خوشمزه هستند که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند و بسیاری از عمده فروشان این محصولات بی نظیر را از ایران به دیگر کشورها صادر می کنند. از جمله عواملی که در صادرات محصولات بخصوص خوراکی ها بسیار حائز اهمیت است، کیفیت، بهداشتی بودن، قیمت، نوع بسته بندی و… می باشد که خریداران هنگام خرید باید حتما به آن ها توجه داشته باشند و محصول مورد نظر خود را از هر نظر بررسی نمایند. خوشبختانه کارخانه هایی در ایران در حال فعالیت هستند که این موارد را رعایت کرده و محصولات آن ها در حال صادرات به دیگر کشور ها و همچنین در بازار های داخلی ایران می باشند.

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از ایران

انواع لواشک و رب میوه ای

لواشک یک خوراکی ترش مزه یا ملس است که ماده اولیه و پایه آن پوره میوه یا پوره خرما می باشد. به طور کلی لواشک هایی که از پوره میوه های مختلف به تولید می رسند از رنگ و طعم های گوناگونی برخوردار بوده و در مقابل، لواشک های خرما دارای رنگی مشکی و طعمی ملس می باشند. از نظر دسته بندی لواشک ها در دو نوع کیلویی و بسته بندی در کارخانه تولید می شوند.

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از ایران

لواشک های کیلویی به دو صورت پالپدار و ساده تولید می شوند و مطابق با نیاز مشتریان به فروش می رسند. لواشک های پالپدار دارای طعم های متفاوت و بی نظیر هستند که در ادامه لیستی از انواع آن ها را مشاهده می کنید.

  • لواشک تمشک
  • لواشک زغال اخته
  • لواشک پرتقال
  • لواشک زرشک
  • لواشک انار
  • لواشک آناناس
  • لواشک انبه
  • لواشک میوه های استوایی
  • لواشک کیوی
  • لواشک لیمو عمانی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش لواشک های کیلویی ساده و پالپ دار به صورت عمده در کارتن های 20 کیلوگرمی دارای 10 ورقه لواشک می باشد.[/box]

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از ایران

از انواع لواشک ساده که در چهار طعم و رنگ اصلی آلبالو، زردآلو، پرتقال و کیوی به تولید می رسند در تولید انواع لواشک طرح دار همانند لواشک های طرح گل رز، طرح کیک، رولی، سمبوسه ای، قلبی و… استفاده می شود. برش و حالت دهی این نوع لواشک نسبت به لواشک های پالپ دار بسیار آسان تر می باشد.

یکی دیگر از محصولات بی نظیری که به دیگر کشور ها صادر می گردد، رب میوه ای است که از تنوع طعم بسیاری برخوردار است و یکی از چاشنی های بسیار خوشمزه و دل انگیز به شمار می آید. این محصول خوشمزه که به صورت کیلویی در پت های 13 کیلو گرمی به فروش می رسد دارای طعم های زیر می باشد.

  1. رب میوه های استوایی
  2. رب انار رقیق
  3. رب انار غلیظ
  4. رب تمشک
  5. رب نارنج
  6. رب آلبالو
  7. رب لیمو عمانی
  8. رب انجیر
  9. رب کیوی
  10. رب گوجه سبز
  11. رب زغال اخته
  12. رب زرشک
  13. رب آلو
  14. رب زردآلو زرد
  15. رب زردآلو قرمز
  16. رب آلو زرد
  17. رب آلو قرمز
  18. رب لیمو سبز
  19. رب آلوچه قجری و…

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات بی نظیر در بهترین کیفیت و قیمت از کارخانه به فروش عمده می رسند.[/box]

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب از ایران

صادرات لواشک و رب میوه مرغوب

محصولاتی مرغوب و با کیفیت که از این تولید کنندگان به فروش می رسند از طعم های بسیار مطلوبی برخوردار بوده و در بسته بندی های محکم و مناسب جهت ارسال به دیگر کشورها قرار دارند. این محصولات بی نظیر، دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.