فروشنده انواع لواشک و ترشک در ایران

فروشنده انواع لواشک و ترشک در شهرهای مختلف ایران مشغول به کار هستند و این محصولات را به بهترین نحو توسط دستگاه های مناسب این کار به تولید می رسانند. لواشک و ترشک دو محصول بسیار پر طرفدار و خوشمزه هستند که فروش بسیار بالایی در ایران و دیگر کشورها دارند. از این رو خریداران زیادی در شهرهای مختلف هستند که به دنبال خرید انواع ترشک و لواشک در کیفیت خوب و قیمت مناسب هستند. اگر شما نیز به عنوان خریدار و عمده فروش به دنبال محصولی با قیمت مناسب و مرغوب هستید با ما همراه باشید.

فروشنده انواع لواشک و ترشک در ایران

فروشنده انواع لواشک و ترشک

لواشک و ترشک دو محصولی هستند که به صورت کیلویی و بسته بندی به بازار عرضه می شوند و متناسب با نیاز خریداران به فروش می رسند. فروشندگان اولیه این محصولات، کارخانه ها و تولید کننده های آن ها هستند که محصولات آن ها توسط عمده فروشان به بازار های سراسر کشور و یا خارج از کشور عرضه می شوند.

فروشنده انواع لواشک و ترشک در ایران

انواع ترشک بسته بندی و کیلویی

ترشک که از خشکبار میوه های مرغوب و سالم به تولید می رسد به دو صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. این محصولات در طعم ها و بسته بندی های متنوعی به تولید می رسند. ترشک های بسته بندی در حال حاضر در سه طرح زیر موجود می باشند.

  • طرح استندی یا وکیوم شامل طعم های آلوچه جنگلی، زغال اخته، برگه زردآلو، آلبالو، آلو سانتریزه
  • طرح ظرفی یا کریستالی شامل طعم های آلوچه جنگلی، زغال اخته، برگه زردآلو، آلبالو، آلو سانتریزه
  • طرح لیوانی شامل طعم آلوچه جنگلی.

فروشنده انواع لواشک و ترشک در ایران

ترشک کیلویی نیز در طعم های متنوع تر و بیشتری به تولید می رسد که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  1. ترشک زغال اخته
  2. ترشک گیلاس
  3. ترشک آلبالو
  4. ترشک انار ویژه
  5. ترشک آلو زرد
  6. ترشک آلو قرمز
  7. ترشک آلو سبز
  8. ترشک آلو سیاه
  9. ترشک آلو سیاه ویژه
  10. ترشک هلو
  11. ترشک زردآلو قرمز
  12. ترشک زردآلو زرد
  13. ترشک زرشک
  14. ترشک پرتقال
  15. ترشک انجیر
  16. ترشک شاهتوت
  17. ترشک مخلوط هفت میوه
  18. ترشک مخلوط بیست میوه شامل میوه هایی همچون کیوی، انار، زرشک، گیلاس، آناناس، پرتقال، نارگیل، نارنج، زغال اخته و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک های کیلویی که به صورت فله ای به فروش می رسند در پت های 13 کیلویی عرضه می شوند.[/box]

فروشنده انواع لواشک و ترشک در ایران

انواع لواشک بسته بندی و کیلویی

لواشک نیز همچون ترشک، به صورت بسته بندی و کیلویی به تولید می رسد. لواشک های کیلویی که به صورت ورقه ای یا متری عرضه می شوند شامل طعم های بی نظیری همچون لواشک شاهتوت، لواشک کیوی، لواشک آلبالو، لواشک زغال اخته، لواشک پرتقال، لواشک لیمو عمانی، لواشک سیب ترش، لواشک استوایی، لواشک زردآلو، لواشک آلوئه ورا و… می باشند که هر ورقه از این لواشک ها وزنی حدود 2 کیلوگرم دارند.

لواشک های بسته بندی نیز دارای طرح های پذیرایی، سیخی، لیسکی، لوله ای، ورقه ای و… می باشند که با توجه به برند تولید کننده این محصولات امکان دارد در طرح های متفاوت دیگری به تولید برسند.