عرضه کلی لواشک فله در طعم ها، رنگ ها و بسته بندی های متفاوت

عرضه کلی لواشک فله در حال حاضر از کارخانه های معتبر و فعال در شهرهای سراسر کشور انجام می شود و مشهد یکی از شهرهایی است که خرید انواع لواشک فله در آن به صورت مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد. کارخانه های تولید کننده انواع لواشک، ترشک و رب میوه محصولات خود را بنا به مقدار درخواست و طعم های مورد نظر مشتریان به صورت مستقیم به دست آن ها می رسانند. از نکات قابل توجه و مزایای این محصولات، داشتن مجوز بهداشت و سیب سلامت است که به خریداران اطمینان می دهد محصولی بهداشتی و سالم را خریداری می کنند.

عرضه کلی لواشک فله

عرضه کلی لواشک فله در انواع گوناگون

لواشک و محصولی است که از پختن میوه های مختلف و گرفتن شیره آنها به دست می آیند. از آنجا که در ایران تنوع میوه بسیار زیاد است، این محصولات نیز از تنوع طعم بسیار بالایی برخوردار هستند. لواشک فله از جمله محصولاتی است که با فروش زیادی در بازارهای داخلی و خارج از ایران همراه است و صادرات آن با حجم بالایی در هر سال همراه است. از این رو فروشندگان و تولید کنندگان شرایطی را فراهم کرده اند تا خریداران بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را در طعم های متفاوت و انواع بسته بندی گوناگون تهیه نمایند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک ورقه ای و بسته بندی به صورت فله به فروش می رسند.[/box]

عرضه کلی لواشک فله

لواشک های ورقه ای دارای طعم های کیوی، آلبالو، زردآلو، میوه های استوایی، زغال اخته، شاه توت، سیب ترش، آلوئه ورا، آناناس، انبه، پرتقال و… به صورت پالپ دار و چهار طعم آلبالو، زردآلو، کیوی و پرتقال در نوع بدون پالپ به تولید می رسند. از لواشک های ورقه ای ساده در تولید انواع لواشک های طرح دار مانند کیک لواشک، طرح شیرینی، طرح قلب، رولی و… استفاده می گردد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش انواع لواشک ورقه ای که هر کدام با وزنی حدود 2 کیلو گرم به تولید می رسند، به صورت فله ای در کارتن های 20 کیلوگرمی دارای 10 ورقه لواشک به صورت عمده به فروش می رسند.[/box]

عرضه کلی لواشک فله

لواشک های بسته بندی نیز نوع دیگری از لواشک است که در بسته بندی های متفاوت و جذاب به تولید می رسند و بسیار مناسب برای استفاده در انواع مجالس و مهمانی ها می باشند. همچنین بسیاری از فروشندگان سوپر مارکت این نوع لواشک را برای فروش خریداری می کنند. انواع لواشک بسته بندی شامل لواشک پذیرایی، لواشک سیخی، لواشک رولی، لواشک لوله ای و… می باشند.

عرضه کلی لواشک فله

فروش عمده انواع لواشک فله از کارخانه

فروش انواع لواشک به صورت فله از کارخانه های معتبر ممکن می باشد. این محصولات به صورت عمده و مستقیم از درب کارخانه به دست مشتریان می رسد و واسطه ای در میان وجود نخواهد داشت. بنابرین این روش خرید بسیار به نفع خریداران خواهد بود. برای ثبت سفارش انواع لواشک و صحبت با کارشناسان ما در ارتباط با این موضوع، می توانید هم اکنون با ما ارتباط برقرار کنید.