خرید و فروش کلی رب میوه کیلویی در ایران

خرید و فروش کلی رب کیلویی

خرید و فروش کلی رب میوه کیلویی در ایران به صورت عمده از کارخانه صورت می گیرد. رب میوه ای محصولی بسیار جدید و استثنایی در بازار ترشیجات است که از میوه های درجه یک و سالم تهیه می شود. این خوراکی خوشمزه که در چند سال اخیر به تولید می رسد از میوه های متنوع در طعم های گوناگون به تولید می رسد. از این چاشنی خوشمزه در پخت غذاهای مختلف، انواع خورشت ها و تهیه دسرهای لذیذ استفاده می شود. رب کیلویی در طعم های بسیار متنوع، خوش طعم و خوش رنگ به تولید می رسد. در این مطلب با جزئیات بیشتری درباره این محصول فوق العاده آشنا خواهیم شد.

خرید و فروش کلی رب کیلویی در ایران

فروش کلی رب میوه کیلویی

رب میوه کیلویی یکی از محصولات با کیفیت است که در طعم های گوناگون و فوق العاده خوشمزه به تولید می رسد. این خوراکی های خوش طعم در بهترین کارخانه های تولید کننده انواع رب میوه، لواشک و ترشک تهیه می شوند که دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت بوده و نشان پروانه تولید نیز دارند. از آنجایی که خرید از تولید کنندگان به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه انجام می شود، فروش در حجم عمده و به صورت کیلویی می باشد.

خرید و فروش کلی رب کیلویی در ایران

انواع رب های میوه ای در پت های 13 کیلویی که تمامی موارد بهداشتی بر روی آن ها نوشته شده است به فروش می رسند. در لیست زیر می توانید طعم های مختلف این محصول پر طرفدار را مشاهده کنید.

  1. رب آلوچه قجری کیلویی
  2. رب گوجه سبز کیلویی
  3. رب تمشک کیلویی
  4. رب نارنج کیلویی
  5. رب زرشک کیلویی
  6. رب لیمو عمانی کیلویی
  7. رب انار رقیق کیلویی
  8. رب انار غلیظ کیلویی
  9. رب کیوی کیلویی
  10. رب میوه های استوایی کیلویی
  11. رب آلبالو کیلویی
  12. رب زردآلو زرد کیلویی
  13. رب زردآلو قرمز کیلویی
  14. رب آلو قرمز کیلویی
  15. رب آلو زرد کیلویی
  16. رب انجیر کیلویی
  17. رب زغال اخته کیلویی
  18. رب لیمو سبز کیلویی

تمام مواردی که در این لیست ذکر شد، طعم های گوناگون و فوق العاده رب های میوه ای می باشند که بسیار مناسب برای عرضه در بازار های داخلی و صادرات به دیگر کشورها می باشند.