فروش رب کیوی کیلویی صادراتی

فروش رب کیوی کیلویی صادراتی

فروش رب کیوی کیلویی به صورت فله و بدون واسطه از کارخانه انجام می شود. فروش مستقیم از جمله موارد مثبتی است که این محصولات می توانند داشته باشند. از آنجایی که خرید هر نوع محصولی مستقیما از درب کارخانه بسیار ارزان تر و راحت تر، بدون هیچ واسطه و گرداننده صورت می گیرد، بسیاری از کارخانه های فعال و معتبر کشور این امر را برای مصرف کنندگان و خریداران عزیز آسان نموده اند.

فروش رب کیوی کیلویی صادراتی

خرید و فروش رب کیوی کیلویی

همانطور که ذکر شد، خرید انواع رب میوه، لواشک و ترشک از کارخانه، بسیار آسان و مقرون به صرفه می باشد. خرید مستقیم این محصولات خریداران را از نظر بهداشتی بودن محصول، نوع بسته بندی و بهداشتی بودن آن ها مطمئن می سازد. انواع رب میوه ای کیلویی از جمله رب کیوی، در ظروفی با وزن 13 کیلوگرم به فروش می رسند.

فروش رب کیوی کیلویی صادراتی

بازار خرید رب کیوی

خرید رب کیوی فله و کیلویی برای بسیاری از مشتریان چه در داخل و چه خارج ایران بسیار راحت می باشد چرا که به دلیل کیفیت بالا، به دیگر کشورها نیز صادر می گردند. این محصول در طعم های متنوعی تولید می شود که می توان برای نمونه به رب کیوی اشاره کرد. میوه کیوی به دلیل طعم ترش و ویتامین های فراوان  موجود در آن، از میوه های پرطرفدار محسوب می شود که  مشتریان زیادی در ایران و دیگر کشورها دارد.

از جمله طعم های دیگر این محصولات می توان به طعم های زیر اشاره کرد.

  1. رب تمشک
  2. رب انار رقیق
  3. رب انار غلیظ
  4. رب نارنج
  5. رب آلبالو
  6. رب انجیر
  7. رب زرشک
  8. رب آلو سبز
  9. رب آلو قرمز
  10. رب آلو زرد
  11. رب آلوچه قجری
  12. رب لیمو سبز
  13. رب لیمو عمانی
  14. رب زردآلو قرمز
  15. رب زردآلو زرد
  16. رب زغال اخته
  17. رب میوه های استوایی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.[/box]

فروش رب کیوی کیلویی صادراتی

صادرات رب کیوی کیلویی

همه ما به عنوان یک خریدار یا مصرف کننده همیشه به دنبال محصولی هستیم که دارای رنگ و طعم طبیعی بوده و خواص آن میوه را نیز در خود حفظ کرده باشد. با خرید رب کیوی کیلویی به صورت مستقیم از کارخانه می توان مطمئن شد که علاوه بر موارد ذکر شده، رب میوه، ترشک و لواشک با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید شده و به فروش می رسند. این محصولات بدون افزودن هیچ گونه مواد ناسالم و غیر طبیعی تولید می شود و در بسته بندی های مناسب و بهداشتی به فروش می رسد.