صادرات ترشک آلو سیاه ویژه به صورت عمده

صادرات ترشک آلو سیاه ویژه به صورت عمده

صادرات ترشک آلو سیاه ویژه به صورت عمده از کارخانه های دارای مجوز بهداشت در ایران صورت می گیرد. این محصولات در فضای کاملا بهداشتی کارخانه در بهترین دستگاه ها به تولید می رسند. کارخانه های معتبری در ایران در حال فعالیت هستند که محصولاتی همچون لواشک، ترشک و رب میوه ای را با بهترین مواد اولیه در بالاترین کیفیت ممکن به تولید می رسانند. این محصولات بسیار مناسب برای صادرات و همچنین پخش داخلی می باشند. در این مطلب به معرفی جزئیاتی درباره انواع ترشک خواهیم پرداخت.

صادرات ترشک آلو سیاه

ترشک آلو سیاه ویژه

ترشک محصولی است که عمدتا در طعم های ترش، ملس و شور به تولید می رسد. در تهیه این محصول از میوه ها و خشکبار درجه یک و سالم استفاده می شود. ترشک در طعم های بسیار متنوع و لذیذ به تولید می رسد که از هر کدام آن با توجه به ذائقه می توان تهیه نمود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]به طور کلی هر کدام از ترشک ها از 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه تهیه می شوند و در پت های 13 کیلویی به صورت عمده به فروش می رسند.[/box]

صادرات ترشک آلو سیاه

یکی از طعم های بسیار پر طرفدار ترشک، ترشک آلو سیاه ویژه است که در آن از آلو سیاه بسیار درشت و گوشتی استفاده می شود. این ترشک به قدری خوشمزه و دلچسب است که علاوه بر استفاده آن به عنوان تنقلات، در انواع خورشت ها نیز استفاده می شود.

دیگر طعم های انواع ترشک لذیذ

ترشک یکی از محصولات ترش و پرطرفداری است که در طعم های بسیار متنوع زیر به تولید می رسد.

  1. ترشک آلو سیاه ویژه
  2. ترشک آلو سیاه
  3. ترشک زردآلو زرد
  4. ترشک زردآلو قرمز
  5. ترشک مخلوط بیست میوه
  6. ترشک مخلوط هفت میوه
  7. ترشک انار ویژه
  8. ترشک آلبالو
  9. ترشک گیلاس
  10. ترشک آلو زرد
  11. ترشک آلو قرمز
  12. ترشک زغال اخته
  13. ترشک شاه توت
  14. ترشک زرشک
  15. ترشک آلوچه جنگلی
  16. ترشک مخلوط آلوچه جنگلی، انار و زرشک

خرید عمده این محصولات از درب کارخانه صورت می گیرد.

صادرات ترشک آلو سیاه

صادرات ترشک آلو سیاه

انواع ترشک های خوش طعم و با کیفیت با کمترین قیمت ممکن و بدون واسطه از تولید کننده اصلی به فروش می رسند. این محصولات در کارخانه به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت، تاریخ تولید و انقضا، پروانه تولید و نشان سیب سلامت می باشند و خریداران عزیز چه در داخل و چه در خارج از کشور می توانند این محصولات را به راحتی تهیه نمایند.