خرید و فروش لواشک و ترشک صادراتی

خرید و فروش لواشک و ترشک صادراتی

خرید و فروش لواشک و ترشک در انواع طرح ها و طعم های مختلف، به صورت فله و بسته بندی صورت می گیرد. این محصولات علاوه بر خرید داخلی با فروش بسیار بالایی در خارج از کشور نیز همراه اند. لواشک و ترشک صادراتی، به صورت مستقیم برای خریداران و مشتریان خارج از کشور ارسال می شود.

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک و ترشک صادراتی ایران، از خوراکی های بسیار لذیذی هستند که علاوه بر مردم داخل کشور، ساکنین خارج از کشور در شهرهای مختلف دنیا نیز از آن بهره مند می شوند. هرروزه به تنوع و طعم این محصولات افزوده می شود که این دلیل اصلی سازگاری این محصولات با سلایق و ذائقه های مختلف افراد می باشد. در ادامه با انواع مختلف این دو محصول خوش طعم آشنا خواهیم شد.

لواشک و ترشک صادراتی

انواع لواشک صادراتی

لواشک در دو نوع کیلویی و بسته بندی به بازار عرضه می شود که نوع کیلویی آن شامل 15 طعم متنوع لواشک کیوی، لواشک آلبالو، لواشک آلو، لواشک انار، لواشک زرشک، لواشک زغال اخته، لواشک انبه، لواشک استوایی، لواشک زرد آلو، لواشک مخلوط زردآلو و انار، لواشک شاتوت، لواشک لیمو، لواشک سیب، لواشک پرتقال و لواشک گوجه سبز می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] این محصولات در ورقه هایی با وزن حدود 1.5 تا 2 کیلوگرم تولید می شوند و فروش آنها در کارتن های بیست کیلوگرمی که شامل 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشند صورت می گیرد.[/box]

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک بسته بندی خود دارای طرح های بسیار متنوعی همچون لواشک طرح کیمی، لواشک کبابی، لواشک لوله ای، لواشک ورقه ای در سایزهای مختلف، لواشک پذیرایی دو سر پیچ، لواشک پذیرایی دو سرپرس، لواشک طرح سیب و طرح انار می باشد.

انواع ترشک صادراتی

ترشک نیز همانند لواشک، به دو صورت فله و بسته بندی تولید می گردد. ترشک فله دارای 16 طعم متنوع و دلچسب آلبالو، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، هلو، انجیر، آلو زرد، آلو قرمز، آلو بخارا مشکی، گیلاس، آلوچه جنگلی، میکس آلوچه جنگلی و انار، میکس آلوچه جنگلی و زرشک ، زغال اخته، انار گوشتی، هفت میوه، بیست میوه می باشد ک فروش آنها در پت هایی با وزن 6 کیلو، 13 کیلو و 50 کیلو صورت می پذیرد.

لواشک و ترشک صادراتی

ترشک های بسته بندی نیز در پنج طعم آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی، زردآلو، زغال اخته و آلبالو تولید می شود. بسته بندی این محصولات در سه طرح لیوانی، استندی و کریستالی صورت می گیرد که طرح لیوانی آن تنها شامل طعم آلوچه جنگلی و دو طرح دیگر هر پنج طعم ذکر شده را دارا می باشند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن ترشک های بسته بندی از 50 تا 100 گرم متفاوت است.[/box]

 

خرید و فروش لواشک و ترشک

تمامی محصولات نام برده در این مطلب در شرایطی کاملا بهداشتی تولید شده و دارای نشان استاندارد، نشان پروانه سلامت، تاریخ تولید و انقضا و شماره پروانه بهداشتی ساخت می باشند. ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت از جمله موارد مهمی ست که تولید کنندگان لواشک و ترشک به آن می پردازند. با خرید مستقیم از کارخانه می توانید خریدی ارزان، راحت و مطمئن داشته باشید.لواشک و ترشک صادراتی