خرید ترشک و لواشک میوه ای در ایران

ترشک و لواشک میوه ای

خرید و تهیه انواع ترشک و لواشک میوه ای در شهرهای مختلف ایران صورت می گیرد. کیفیت بالا و تنوع زیاد طعم و انواع بسته بندی، از مهمترین عواملی ست که باعث شده این محصولات با فروش بسیار بالایی همراه باشند. بخش عمده ای از طرفداران این محصول، کودکان و خانم ها به ویژه خانم های باردار هستند.

ترشک و لواشک میوه ای

ترشک و لواشک میوه ای

ترشک و لواشک میوه ای از پختن و گرفتن عصاره ی میوه های گوناگون و لذیذ تهیه می شوند و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند. در ادامه با انواع ترشک و لواشک میوه ای و جزئیات مربوط به این دو محصول دلچسب و بی نظیر همراه شما خواهیم بود.

ترشک و لواشک میوه ای

ترشک میوه ای
ترشک میوه ای در انواع کیلویی و بسته بندی قابل خریداری می باشد. ترشک میوه ای کیلویی در 16 طعم مختلف که در زیر آمده است، به تولید می رسد.

  1. ترشک زردآلو زرد
  2. ترشک زردآلو قرمز
  3. ترشک هلو
  4. ترشک انجیر
  5. ترشک آلبالو
  6. ترشک آلو زرد
  7. ترشک آلو قرمز
  8. ترشک آلو بخارا مشکی
  9. ترشک گیلاس
  10. ترشک آلوچه جنگلی
  11. ترشک میکس آلوچه جنگلی و انار
  12. ترشک میکس آلوچه جنگلی و زرشک
  13. ترشک زغال اخته
  14. ترشک انار گوشتی
  15. ترشک هفت میوه
  16. ترشک بیست میوه

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش این محصولات در پت های 6 کیلویی، 13 کیلویی و 50 کیلویی صورت می گیرد.[/box]

ترشک و لواشک میوه ای

ترشک بسته بندی
ترشک بسته بندی را در سه طرح لیوانی، استندی یا وکیوم، ظرفی یا کریستالی به بازار عرضه می کنند که طرح وکیوم و کریستالی دارای 5 طعم متنوع آلوچه، آلو سانتریزه، زردآلو، آلبالو و زغال اخته تولید شده و طرح لیوانی ترشک تنها در طعم آلوچه جنگلی به بازار عرضه می گردد. وزن این محصولات نیز از 50 گرم تا 100 گرم متفاوت می باشد.

ترشک و لواشک میوه ای

لواشک کیلویی
لواشک خوراکی ترش و بی نظیر دیگری ست که در کنار ترشک، در دو نوع کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. لواشک کیلویی از 15 طعم مختلف میوه ای تهیه می شود که شامل طعم های انار، کیوی، زرشک، آلو، آلبالو، زردآلو، زغال اخته، گوجه سبز، شاهتوت، سیب، استوایی، انبه، لیمو، پرتقال و میکس انار و زردآلو می باشد.

ترشک و لواشک میوه ای

لواشک کیلویی خود در دو نوع پالپ دار و ساده تولید می شود که نوع ساده آن دارای 4 طعم کیوی، پرتقال، آلبالو و زردآلو بوده و نوع پالپ دار در 15 طعم ذکر شده به تولید می رسد.

لواشک بسته بندی
لواشک بسته بندی نیز همانند ترشک بسته بندی دارای طرح های متفاوتی است که در زیر مشاهده می کنید:

  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  • لواشک پذیرایی دو سر پرس
  • لواشک کیمی
  • لواشک کبابی
  • لواشک ورقه ای بزرگ
  • لواشک ورقه ای کوچک
  • لواشک ورقه ای متوسط
  • لواشک لوله ای یک قلو
  • لواشک لوله ای دو قلو
  • لواشک لوله ای سه قلو
  • لواشک شلاقی
  • لواشک لقمه ای

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لازم است بدانید تمامی محصولات نام برده شده با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید می شوند و همگی دارای نشان های سیب سلامت، استاندارد و پروانه تولید می باشند.[/box]

ترشک و لواشک میوه ای

خرید ترشک و لواشک در ایران

ترشک و لواشک میوه ای را می توان از شهرهای مختلف در سراسر ایران تهیه کرد. کارخانه های بنام تولید کننده لواشک و ترشک، شرایطی فراهم آورده اند تا خریداران و عمده فروشان بتوانند به آسانی محصولات نام برده شده را به صورت مستقیم از کارخانه و با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایند و کالای خود را از درب کارخانه تحویل بگیرند.