خرید و فروش لواشک کیلویی در ایران

ایران از جمله کشورهایی ست که خرید و فروش لواشک کیلویی در آن به صورت بسیار گسترده صورت می گیرد. خرید لواشک کیلویی از بسیاری از شهرهای بزرگ همچون تبریز، بروجرد، مشهد، تهران و… امکان پذیر بوده و فروشندگان وعمده فروشان می توانند این محصولات را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تهیه نمایند. این نوع خرید از نظر مالی و زمانی برای مشتریان بسیار با صرفه می باشد.

خرید و فروش لواشک

خرید و فروش لواشک کیلویی

خرید و فروش لواشک کاری بسیار آسان و پر درآمد است. عمده فروشان بسیاری هستند که با خرید مستقیم لواشک از کارخانه و فروش آن در بازار، به سود بسیار مناسبی دست می یابند. لواشک محصولی ست که پس از تولید یا به صورت کیلویی و یا به صورت بسته بندی به بازار عرضه می شود. این محصولات هر کدام دارای انواع مختلف و طعم های گوناگونی می باشند. در این مطلب شما را با انواع لواشک کیلویی آشنا خواهیم کرد.

خرید و فروش لواشک

لواشک کیلویی به دو صورت پالپ دار و ساده در بازار موجود است. نوع پالپ دار این محصول شامل 15 طعم متفاوت و بی نظیر زیر می باشد.

  1. لواشک کیلویی انبه
  2. لواشک کیلویی انار
  3. لواشک کیلویی سیب
  4. لواشک کیلویی زرشک
  5. لواشک کیلویی زغال اخته
  6. لواشک کیلویی شاه توت
  7. لواشک کیلویی آلبالو
  8. لواشک کیلویی زردآلو
  9. لواشک کیلویی کیوی
  10. لواشک کیلویی آلو
  11. لواشک کیلویی استوایی
  12. لواشک کیلویی گوجه سبز
  13. لواشک کیلویی پرتقال
  14. لواشک کیلویی لیمو عمانی
  15. لواشک کیلویی ترکیب انار و زردآلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک ساده دارای چهار طعم بی نظیر آلبالو به رنگ قرمز، پرتقال به رنگ نارنجی، کیوی به رنگ سبز و زردآلو به رنگ زرد می باشد.[/box]

خرید و فروش لواشک

از لواشک ساده در تهیه انواع بسته بندی همچون گل رز لواشکی، کیک لواشکی و… استفاده می شود، چرا که لواشک های ساده به دلیل سطح صاف و یکدستی که دارند، به راحتی برش می خورند و از آنجایی که جنس آن ها زیاد خمیری یا خشک نیست، به آسانی شکل می پذیرند.

خرید و فروش لواشک

در کنار لواشک کیلویی، لواشک در انواع مختلف بسته بندی نیز تولید و به بازار عرضه می گردد. لواشک های بسته بندی در بسته های مناسبی قرار می گیرند که آن ها را در برابر آلودگی، هوای آزاد و حشرات ریز و موذی در امان می دارد. از انواع لواشک بسته بندی می توان به طرح های پذیرایی دو سر پیچ، پذیرایی دو سر پرس، طرح سیب، طرح انار، کیمی،کبابی، ورقه ای و لوله ای اشاره کرد.

خرید و فروش لواشک

وجود طرح های مختلف لواشک و طعم های متنوع و بی نظیر آنها، از جمله دلایلی است که باعث شده این محصولات در بازار با فروش بسیار بالایی همراه باشند و با اکثر ذائقه های افراد در سنین مختلف سازگاری یابند.

فروش لواشک کیلویی در ایران

فروش لواشک کیلویی به صورت ورقه های دو کیلویی صورت می گیرد. به این صورت که 10 عدد از لواشک ورقه ای، درون کارتن های با وزن 20 کیلوگرم قرار گرفته و سپس به بازار عرضه می شوند. هر کارتن دارای طعمی مجزا بوده و به صورت عمده به دست خریداران می رسد. شرایط خرید از کارخانه بسیارآسان بوده و می توان سفارشات خود را با برقراری ارتباط به آسانی به ثبت رساند.