عرضه لواشک میوه ای ورقه ای صادراتی

لواشک میوه ای ورقه ای

عرضه لواشک میوه ای ورقه ای در شهرهای بزرگ ایران صورت می گیرد. این محصول بی نظیر علاوه بر عرضه داخلی و فروش بسیار بالای آن در داخل ایران، به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر می گردد. طعم های فوق العاده و متنوع لواشک های میوه ای، باعث استقبال زیاد مردم در سراسر دنیا شده است.

لواشک میوه ای ورقه ای

خریداران بسیاری در کشورهای مختلف هستند که این محصولات با کیفیت و بی نظیر را از کارخانه های معتبر در ایران به صورت عمده خریداری می کنند.

عرضه لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک میوه ای یکی از محصولات متنوع و پر فروشی است که به صورت ورقه ای و بسته بندی به تولید می رسد. این خوراکی خوشمزه که در مزه های ترش، ملس و شیرین تولید می شود، در بین افراد با سنین مختلف بسیار محبوب است و هر روزه با افزودن طعمی جدید در محصولات خود، به محبوبیت خود بین افراد می افزاید.

لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک ورقه ای یکی از انواع لواشک میوه ای است که آن را به نام های دیگر لواشک طاقه ای، لواشک سفره ای، لواشک کیلویی و متری نیز می شناسیم. این محصول در طعم های بسیار متنوعی که در ادامه به آن ها اشاره شده است به صورت پالپ دار به تولید می رسد.

 

لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک میوه ای ورقه ای پالپ دار

  1. لواشک سیب
  2. استوایی لواشک
  3. لواشک آلو
  4. لواشک آلبالو
  5. لواشک زردآلو
  6. لواشک انار
  7. لواشک مخلوط انار و زردآلو
  8. لواشک کیوی
  9. لواشک زرشک
  10. لواشک زغال اخته
  11. لواشک گوجه سبز
  12. لواشک شاهتوت
  13. لواشک پرتقال
  14. لواشک انبه
  15. لواشک لیمو

لواشک میوه ای ورقه ای

لواشک ورقه ای، علاوه بر نوع پالپ دار، به صورت ساده نیز تولید می گردد. لواشک ورقه ای ساده شامل چهار طعم کیوی، پرتقال، آلبالو و زرد آلو است. از لواشک ساده در انواع بسته بندی های مختلف استفاده می شود. به این دلیل که سطح آن ها صاف است و به راحتی برش خورده و شکل می پذیرند. عرضه لواشک میوه ای ورقه ای از کارخانه تولید کننده آن صورت می گیرد و توسط خریداران و عمده فروشان به بازارهای داخلی و خارجی کشور پخش می شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک میوه ای ورقه ای، در ورقه هایی با وزن حدودا 1.5 الی 2 کیلوگرم به تولید می رسند و فروش عمده آن ها در کارتن های 20 کیلویی که شامل 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشند صورت می گیرد.[/box]

لواشک میوه ای ورقه ای

صادرات لواشک میوه ای ورقه ای

با جزئیات لواشک میوه ای ورقه ای در این مطلب آشنا شدید. این محصول بی نظیر در طعم های مختلف، در حجم دلخواه مشتریان به صورت عمده به فروش داخلی و صادرات خارجی می رسد. خریداران می توانند با برقراری ارتباطی آسان، محصولاتی مطمئن و ارزان را از کارخانه تهیه نمایند.