فروشنده لواشک و ترشک میوه ای صادراتی

لواشک و ترشک میوه ای

لواشک و ترشک میوه ای،توسط کارخانه های تولید کننده معتبر در ایران تولید می شوند و  به کشورهای سراسر دنیا صادر می گردد. این محصولات در انواع مختلفی  تولید می شوند و عرضه آن ها در داخل و خارج از کشور صورت می گیرد.

لواشک و ترشک میوه ای

لواشک و ترشک میوه ای دو محصولی هستند که در انواع کیلویی و بسته بندی های مناسب و متنوع تولید می شوند. هرکدام دارای طعم های گوناگونی بوده که همین موضوع باعث شده تا با سلیقه و ذائقه بیشتر افراد سازگاری یابد.

لواشک و ترشک میوه ای

لواشک و ترشک میوه ای

ایران کشوری حاصلخیز با آب و هوای عالی ست که در آن میوه های متنوعی کشت می شوند. از میوه های مختلف فراورده های متعدد و خوش طعمی همچون ترشک و لواشک میوه ای تهیه می کنند. این محصولات اگر به صورت سالم و بدون مواد افزودنی مضر تهیه شوند می توانند خواص میوه را در خود نگه داشته و برای بدن مفید باشند.

لواشک و ترشک میوه ای

لواشک و ترشک میوه ای در دو نوع فله یا بسته بندی به تولید می رسند که با جزئیات این دو محصول در ادامه آشنا خواهیم شد.

انواع لواشک میوه ای

لواشک میوه ای را هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی می توان خریداری کرد. لواشک کیلویی که در ورقه هایی با وزن 2 کیلو گرم تهیه می شود دارای طعم های مختلف و دلپذیر از جمله آلو، آلبالو، زردآلو، کیوی، انبه، پرتقال، لیمو، استوایی، سیب، ترکیب زردآلو و انار، زرشک، انار، زغال اخته، شاه توت و گوجه سبز می باشد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک میوه ای به دو صورت پالپ دار و بدون پالپ به بازار عرضه می شود.[/box]

لواشک و ترشک میوه ای

لواشک میوه ای بسته بندی، نوع دیگری از لواشک میوه ای ست که دارای طرح های بسیار متنوع می باشد. این محصولات در بسته بندی های مناسب و بهداشتی قرار می گیرند و استفاده آن ها بسیار راحت می باشد. از انواع طرح های لواشک بسته بندی می توان طرح کیمی، کبابی، لوله ای یک قلو، لوله ای دو قلو، لوله ای چند قلو، ورقه ای در اندازه های مختلف، طرح سیب، طرح انار و… را نام برد.

لواشک و ترشک میوه ای

انواع ترشک میوه ای

ترشک میوه ای نیز همانند لواشک در انواع کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. ترشک های کیلویی را در پت های 6 کیلویی، 13 کیلویی و 50 کیلویی از طعم های متفاوت به بازار عرضه می کنند. از طعم های فوق العاده آن می توان طعم های آلبالو، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، هلو، انجیر، آلو زرد، آلو قرمز، آلو بخارا مشکی، گیلاس، آلوچه جنگلی، میکس آلوچه جنگلی و انار، میکس آلوچه جنگلی و زرشک، زغال اخته، انار گوشتی، هفت میوه و بیست میوه را نام برد.

لواشک و ترشک میوه ای

ترشک های بسته بندی نیز در بسته بندی های مختلفی همچون وکیوم یا استندی، ظرفی یا کریستالی و لیوانی تولید می کنند که طرح های استندی و کریستالی دارای 5 طعم آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی، زردآلو، آلبالو و زغال اخته می باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک لیوانی تنها در طعم آلوچه جنگلی به بازار عرضه می شود.[/box]

لواشک و ترشک میوه ای

صادرات لواشک و ترشک میوه ای

لواشک و ترشک میوه ای از جمله محصولاتی هستند که علاوه بر فروش و عرضه آن ها در داخل کشور، به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر می شوند. صادرات این محصولات از کارخانه تولید کننده صورت می گیرد و محصول پس از تولید مستقیما به فروش می رسد.

لواشک و ترشک میوه ای

تنها با ارتباطی آسان با کارخانه می توان انواع لواشک و ترشک میوه ای را در کنار محصولات دیگری همچون رب میوه ای، تمر هندی، تمر آلبالو و شربت های مخصوص ترشک و لواشک را به صورت مستقیم و عمده سفارش دهید. ناگفته نماند که تمام محصولات ذکر شده دارای نشان استاندارد و مجوز بهداشت بوده و در شرایطی کاملا بهداشتی به تولید می رسند. هدف ما تولید محصولات مرغوب و عرضه آن ها با کمترین قیمت ممکن می باشد.