فروش لواشک میوه ای از کارخانه

فروش لواشک میوه ای در طعم های متنوع و جدید از کارخانه صورت می پذیرد. لواشک میوه ای محصولی است که به دلیل طعم های متنوع و بسته بندی های فوق العاده و گوناگون آن با فروش بسیار گسترده ای در بازار همراه است و بسیاری از فروشندگان و عمده فروشان به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند.

فروش لواشک میوه ای

فروش لواشک میوه ای

لواشک میوه ای به چه صورت به فروش می رسد؟ انواع آن چیست و در چه طعم هایی به تولید می رسد؟
با گذشت زمان، هر روزه شاهد طعم ها و انواع بسته بندی های جدید از لواشک هستیم که هر بار توجه افراد بیشتری را به خرید این محصول جلب می نماید. وجود تنوع در هر محصولی بسیار به نفع خریدار و تولید کننده است چرا که با سلیقه و ذائقه افراد بیشتری همخوانی یافته و با فروش خوبی در بازار رو به رو خواهد شد.

فروش لواشک میوه ای

لواشک میوه ای یکی از محصولاتی ست که از نظر طعم و بسته بندی بسیار متنوع بوده و خریداران بسیاری در سراسر ایران دارد. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

لواشک میوه ای را می توان به دو صورت کیلویی و بسته بندی خریداری نمود. لواشک میوه ای کیلویی در 15 طعم متنوع زردآلو، آلو، آلبالو، انبه، انار، زرشک، پرتقال، کیوی، انبه، سیب، ترکیب انار و زردآلو، استوایی، زغال اخته، شاه توت و گوجه سبز به تولید می رسد.

فروش لواشک میوه ای

طعم  های ذکر شده از انواع لواشک میوه ای پالپ دار بوده و دارای تکه های میوه می باشند. لواشک میوه ای بدون پالپ که مناسب برای انواع بسته بندی است نیز در چهار طعم کیوی، آلبالو، زردآلو و پرتقال تولید می گردد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن هر ورقه لواشک 2 کیلوگرم  می باشد که در کارتن های 20 کیلویی حاوی 10 ورقه لواشک از یک طعم، به فروش می رسد.[/box]

فروش لواشک میوه ای

لواشک میوه ای بسته بندی

لواشک بسته بندی نیز خود دارای طرح های بسیار متنوعی می باشد. این نوع لواشک به دلیل بسته بندی کامل و عدم ارتباط با هوا و رطوبت، بسیار مورد توجه خریداران می باشد. از طرح های لواشک میوه ای بسته بندی می توان طرح پذیرایی دو سر پرس، پذیرایی دو سر پیچ، کیمی، لوله ای، لقمه ای، کبابی، طرح سیب و انار و ورقه ای را نام برد.

فروش لواشک میوه ای

فروش لواشک از کارخانه

با انواع لواشک میوه ای در این مطلب آشنا شدیم. فروش لواشک میوه ای کیلویی و بسته بندی به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. با توجه به نوسانات بازار و قیمت ها، خرید عمده محصولات به صورت مستقیم از کارخانه می تواند با سود بسیار مناسبی برای خریدار همراه باشد. این محصولات از لحاظر کیفیت درجه یک و عالی بوده و با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید می شوند.