خرید رب انار کیلویی در ایران

خرید رب انار کیلویی از معتبرترین و بهترین کارخانه های تولید کننده انواع رب میوه ای در ایران امکان پذیر است. همانطور که می دانیم، خرید محصولات از کارخانه به دلیل عدم حضور واسطه ها و گرداننده ها بسیار به صرفه تر و ارزان تر صورت می گیرد. از این رو بسیاری از خریداران بخصوص عمده فروشان ترجیحا محصولات خود را از کارخانه تهیه می کنند. کارخانه تولید انواع رب میوه، لواشک و ترشک نیز محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این کارخانه ها در شهرهای بزرگ ایران همچون تبریز، بروجرد و مشهد در حال فعالیت هستند. اما خریداران می توانند از هر جای ایران محصولات مورد نظر خود را از طریق تماس با تولیدکنندگان و یا به صورت حضوری فراهم کنند.

خرید رب انار کیلویی

ویژگی های رب انار و خواص آن

رب میوه ای از جمله محصولاتی است که در طعم های بسیار متنوع و خوشمزه به تولید می رسد و با این تنوع طعم، جای زیادی در بازار ترشیجات ایران برای خود باز کرده است. یکی از پرطرفدار ترین طعم های رب میوه، رب انار است که از انار مرغوب و بسیار با کیفیت به تولید می رسد و طعمی ترش و خوشمزه دارد. این محصول به دو صورت رب انار غلیظ و رب انار رقیق تهیه می شود و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش رب انار از کارخانه به صورت کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی صورت می پذیرد.[/box]

خرید رب انار کیلویی

خرید رب انار کیلویی و انواع دیگر این محصول

رب انار یکی از محصولاتی است که در کنار 15 طعم دیگر از انواع رب میوه به تولید می رسد. از طعم های رب میوه می توان موارد زیر را نام برد.

  1. رب نارنج پالپ دار
  2. رب کیوی
  3. رب لیمو سبز
  4. رب آلو زرد
  5. رب آلو قرمز
  6. رب آلو سبز
  7. رب تمشک
  8. رب انجیر
  9. رب میوه های استوایی
  10. رب آلبالو
  11. رب زردآلو قرمز
  12. رب زردآلو زرد
  13. رب زغال اخته
  14. رب لیمو عمانی
  15. رب آلوچه قجری و…

تمام این محصولات دارای مجوز بهداشت بوده و بر روی این ظروف نشان سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا که بهداشتی و مطمئن بودن محصول را نشان می دهند نیز درج شده است. جهت خرید هر کدام از محصولات ذکر شده می توانید با کارخانه ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.