فروش رب انار کیلویی به صورت عمده

فروش رب انار کیلویی به صورت عمده

فروش رب انار کیلویی از کارخانه جات تولید کننده این محصول در سراسر کشور امکان پذیر است. معمولا این کارخانه ها انواع لواشک و ترشک طبیعی را نیز به تولید می رسانند. فروش این محصولات از کارخانه به دلیل عدم وجود گرداننده ها و واسطه ها بسیار به صرفه و ارزان تر صورت می گیرد. به همین دلیل، خریداران بخصوص عمده فروشان محصولات خود را مستقیما از کارخانه تهیه می کنند. کارخانه تولید انواع رب میوه، لواشک و ترشک ترش نیز محصولات خود را به صورت عمده و کاملا مستقیم از درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این کارخانه ها در شهرهای بزرگ ایران همچون بروجرد، تبریز، تهران و مشهد در حال فعالیت هستند. خریداران می توانند از هر جای ایران محصولات مورد نظر خود را از طریق تماس با تولید کنندگان و یا به صورت حضوری فراهم کنند.

فروش رب انار کیلویی به صورت عمده

ویژگی های رب انار و خواص آن

رب میوه ای از جمله محصولاتی است که در طعم های بسیار متنوع و خوشمزه به تولید می رسد و با این تنوع طعم، جای زیادی در بازار ترشیجات ایران برای خود باز کرده است.ترشک انار میوه ای فوق العاده با طعمی دلنشین است که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و خواص فراوانی برای بدن به همراه دارد. یکی از پرطرفدار ترین طعم های رب میوه، رب انار است که از انار مرغوب و بسیار با کیفیت به تولید می رسد و طعمی ترش و خوشمزه دارد. این محصول به دو صورت رب انار غلیظ و رب انار رقیق تهیه می شود و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنند.

فروش رب انار کیلویی به صورت عمده

در این لیست به طعم های لذیذ دیگر از رب ها و ترشک طبیعی میوه ای اشاره شده است.

  1. رب میوه ای انجیر
  2. رب میوه ای آلوچه قجری
  3. رب میوه ای نارنج پالپ دار
  4. رب میوه ای آلبالو
  5. رب میوه ای لیمو عمانی
  6. رب میوه ای لیمو سبز
  7. رب میوه ای زردآلو قرمز
  8. رب میوه ای زردآلو زرد
  9. رب میوه ای زرشک پالپ دار
  10. رب میوه ای آلو سبز
  11. رب میوه ای استوایی
  12. رب میوه ای آلو خورشتی
  13. رب میوه ای کیوی
  14. رب میوه ای تمشک

فروش رب انار از کارخانه به صورت کیلویی در پت های ۱۳ کیلوگرمی صورت می پذیرد.

فروش رب انار کیلویی به صورت عمده

فروش عمده و مستقیم انواع رب میوه از کارخانه

این محصولات در کارخانه و در دستگاه های مخصوص به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت می باشند. نشان سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا که بهداشتی و مطمئن بودن محصول را نشان می دهند نیز بر روی این محصولات درج شده است. جهت خرید هر کدام از محصولات ذکر شده می توانید با کارخانه ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.