فروش لواشک متری پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک متری پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک متری پالپ دار تولید شده از پوره مرغوب میوه های مختلف از کارخانه امکان پذیر است. لواشک های پالپ دار دارای تکه ها و برش هایی از میوه هستند و به دلیل حس خوشایندی که هنگام خوردن آن دست می دهد، طرفداران زیادی دارند. به طور کلی لواشک یا به صورت پالپ دار و یا به صورت ساده به تولید می رسد. لواشک های پالپ دار معمولا به صورت مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند. فروش این لواشک ها از کارخانه به طور مستقیم و بی واسطه صورت می گیرد و با همان قیمت اولیه کارخانه به دست عمده فروشان و فروشندگان می رسد.

فروش لواشک متری پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک متری پالپ دار

این محصول بی نظیر که از بهترین میوه های ترش و ملس و بسیار خوشمزه به تولید می رسد را می توان در طعم های فوق العاده و گوناگون خریداری کرد. امروزه که تولید لواشک به صورت صنعتی و نیمه صنعتی نیز انجام می شود از نظر بهداشتی نیز بسیار مطمئن تر است و این دغدغه خریداران را رفع می کند. چرا که تولید در کارخانه ها ملزم به رعایت بهداشت زیادی بوده و زیر نظر متخصصان صورت می گیرد. از این رو تمامی موارد بهداشتی حین تولید رعایت شده و محصولی سالم تهیه خواهد شد.

فروش لواشک متری پالپ دار از کارخانه

هر طعم لواشک های پالپ دار با توجه به میوه ای که از آن به تهیه می رسند دارای خواص و فوایدی نیز هستند. در صورتی که لواشک سالم و بهداشتی باشد، درصد بالایی از این خواص را در خود حفظ خواهد کرد. طعم هایی که در ادامه مشاهده می کنید به صوت لواشک پالپ دار به تولید می رسند.

  1. لواشک کیوی پالپ دار
  2. لواشک انبه پالپ دار
  3. لواشک آناناس پالپ دار
  4. لواشک تمشک پالپ دار
  5. لواشک زغال اخته پالپ دار
  6. لواشک استوایی پالپ دار
  7. لواشک لیمو عمانی پالپ دار
  8. لواشک سیب ترش پالپ دار
  9. لواشک زرشک پالپ دار
  10. لواشک انار پالپ دار

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر کدام از لواشک های متری پالپ دار در وزن حدود 2 کیلو گرم به تولید می رسند. هرکارتن لواشک دارای 10 عدد لواشک از یک طعم است و طعمی مجزا دارد.[/box]

فروش لواشک متری پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک از تولید کننده

این محصول که در اینجا با آن آشنا شدیم و ویژگی های آن را با هم خواندیم، دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت است و در کارخانه معتبر به تولید می رسد. شرایطی برای خریداران محترم ایجاد شده تا بتوانند این محصولات را از هر جای ایران، به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تهیه کنند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید هم اکنون می توانید با ما به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین در ارتباط باشید.