فروش لواشک میوه ای پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک میوه ای پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک میوه ای پالپ دار در طعم های متنوع از کارخانه های تولید کننده در شهرهای بزرگی همچون مشهد، تبریز، تهران، شبستر، بروجرد و… صورت می گیرد. لواشک میوه ای پالپ دار که از میوه های متنوعی تولید می شود دارای طعم های گوناگونی است. در لواشک های پالپ دار تکه هایی از میوه وجود دارند که آن را بسیار دلچسب و دلنشین می کند. این محصولات که به صورت ورقه ای به فروش می رسند، از هر دو طرف با روکش های سلفونی پرس می شوند تا از برخورد لواشک با هوا و حشرات جلوگیری شود و محصولی بهداشتی به دست مشتریان عزیز برسد.

فروش لواشک میوه ای پالپ دار از کارخانه

انواع لواشک میوه ای پالپ دار و ساده

لواشک های ورقه ای که امروزه به تولید می رسند در دو نوع پالپ دار و ساده به بازار عرضه می شوند. هر طعم از این نوع لواشک در وزن حدود دو کیلوگرم تولید می شود. طعم های لواشک های میوه ای پالپ دار و ساده را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

  1. لواشک سیب ترش
  2. لواشک آلبالو
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک انبه
  5. لواشک میوه های استوایی
  6. لواشک آناناس
  7. لواشک شاه توت
  8. لواشک آلو
  9. لواشک لیمو عمانی
  10. لواشک پرتقال
  11. لواشک آلوئه ورا
  12. لواشک انار
  13. لواشک زرشک
  14. لواشک زغال اخته و…

بسیاری از خریداران لواشک های ورقه ای، جهت تهیه لواشک های طرح دار همچون طرح گل رز، طرح کیک، طرح رولت، طرح قلب، طرح شیرینی و خیلی از انواع طرح های مختلف که کاملا بستگی به سلیقه مشتری دارد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای تهیه این محصولات از لواشک های ورقه ای ساده استفاده می شود. چرا که سطح آن ها صاف است، میزان خشکی یا خمیری آنها مناسب است و به راحتی شکل می پذیرند.[/box]

فروش لواشک میوه ای پالپ دار از کارخانه

فروش لواشک میوه ای پالپ دار

فروش انواع لواشک میوه ای پالپ دار در کنار محصولات دیگری همچون لواشک ساده، ترشک کیلویی و بسته بندی، رب میوه و… از کارخانه امکان پذیر است. جهت داشتن خریدی مطمئن و بدون واسطه از کارخانه، شرایطی برای خریداران عزیز فراهم شده تا بتوانند محصولات خود را به راحتی خریداری نمایند.