کشورهای صادر کننده لواشک و ترشک

کشورهای صادر کننده لواشک و ترشک

ایران یکی از کشورهای صادر کننده لواشک و ترشک است که سالانه حجم زیادی از این محصولات را به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر می کند. لواشک و ترشک دو خوراکی فوق العاده خوشمزه هستند و برای کسانی که طرفدار طعم های ترش یا ملس هستند گزینه بسیار مناسبی به شمار می آیند تا به عنوان میان وعده و تنقلات مورد استفاده قرار گیرد. این دو خوراکی بی نظیر را در هر جای دنیا که باشید می توانید از تولیدکنندگان معتبر آن تهیه کنید.

کشورهای صادر کننده لواشک و ترشک

ایران صادر کننده لواشک و ترشک به سراسر دنیا

در کشور عزیزمان ایران، که یکی از کشورهای حاصلخیز منطقه به شمار می آید انواع میوه های لذیذ به کشت می رسند و تنوع بسیار بالایی از انواع میوه وجود دارد. به دنبال آن نیز فراورده های میوه ای گوناگونی نیز از این میوه ها به تولید می رسد.

یکی از این فراورده های خوشمزه و پرطرفدار لواشک ترش است که در طعم های لذیذی همچون لواشک انار، زغال اخته، شاهتوت، کیوی، انبه، آناناس، آلو، آلبالو، میوه های استوایی، سیب ترش، آلوئه ورا، زرشک، لیمو عمانی، زردآلو و… تولید می شود و دارای انواع پالپ دار، ساده و همچنین انواع بسته بندی می باشد.

ایران صادر کننده لواشک و ترشک به سراسر دنیا

ترشک خوراکی ترش و خوشمزه دیگریست که در کنار لواشک به فروش می رسد و چون حاوی میوه و شربت میوه ترش و آبدار است بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ترشک نیز دارای طعم هایی چون گیلاس، آلوچه جنگلی، آلبالو، پرتقال، زردآلو زرد و قرمز، آلو زرد و قرمز، مخلوط بیست میوه، مخلوط هفت میوه، زغال اخته، آلو سیاه، آلو سیاه ویژه، انار، زرشک، هلو و… است که به صورت کیلویی فله و یا بسته بندی در بازار قابل خریداری می باشد.

نکته ای که لازم است بدانید این است که این محصولات در کارخانه های معتبر به تولید می رسند و دارای نشان سیب سلامت، پروانه تولید، تاریخ تولید و انقضا و همچنین مجوز بهداشت می باشند.