لواشک و رب میوه صادراتی به صورت عمده

لواشک و رب میوه صادراتی به صورت عمده و در حجم های بالا از کارخانه های ایران به فروش می رسند. این دو محصول خوشمزه و بی نظیر را از کارخانه به صورت مستقیم می توان خریداری کرد. بسیاری از خریداران تاجران و عمده فروشان، انواع ترشک، لواشک و رب میوه ای را از کارخانه های در حال فعالیت و معتبر در ایران تهیه می کنند و در بازار داخلی و یا خارجی ایران عرضه می دارند.

لواشک و رب میوه صادراتی به صورت عمده

لواشک و رب میوه صادراتی

لواشک در انواع مختلفی به صورت ورقه ای و یا بسته بندی تولید می شود. این خوراکی خوشمزه و لذیذ که جایگزین خوبی برای خیلی از تنقلات مضر به شمار می آید در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. در ایران کارخانه های تولید کننده لواشک در طعم های بسیار متنوع به صورت بهداشتی فعالیت می کنند. این محصول در طعم های زیر به صورت پالپ دار و یا ساده تولید می گردد.

  1. لواشک شاه توت
  2. لواشک آناناس
  3. لواشک پرتقال
  4. لواشک زردآلو
  5. لواشک آلبالو
  6. لواشک انبه
  7. لواشک کیوی
  8. لواشک لیمو عمانی
  9. لواشک سیب ترش
  10. لواشک میوه های استوایی
  11. لواشک آلوئه ورا
  12. لواشک انار
  13. لواشک زغال اخته
  14. لواشک زرشک

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]تولید این محصولات به صورت پالپ دار، بدون پالپ و یا در انواع بسته بندی، کاملا بستگی به کارخانه تولید کننده دارد و می تواند متفاوت باشد.[/box]

لواشک و رب میوه صادراتی به صورت عمده

رب میوه ای محصول دیگری است که در یک یا دو دهه اخیر به تولید می رسد. سال ها پیش تنها رب میوه گوجه فرنگی تهیه می شد اما امروزه از انواع میوه های مختلف نیز رب میوه ای به تولید می رسد. در تهیه رب میوه از پوره میوه های مختلف استفاده می شود و این محصول در مزه های ترش یا ملس در بازار وجود دارد. از طعم های لذیذ رب میوه می توان به رب آلو، رب انجیر، رب گوجه سبز، رب نارنج، رب لیمو سبز، رب لیمو عمانی، رب کیوی، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب آلبالو، رب تمشک، رب آلو زرد، رب آلو قرمز، رب میوه های استوایی و… اشاره کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات را در پت های 13 کیلویی به صورت عمده می توان خریداری کرد.[/box]

لواشک و رب میوه صادراتی به صورت عمده

صادرات عمده لواشک و رب میوه

این دو محصول که با انواع آن آشنا شدید به دیگر کشورها نیز صادر می شوند. به طور معمول کشورهای همسایه، و برخی از کشورهای اروپایی این محصولات را در حجم های بالا خریداری می کنند. لواشک و رب میوه ای تولید شده دارای نشان سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت می باشند.