صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای دیگر

صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای دیگر

صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی از جمله ترکیه، افغانستان، آلمان، ترکمنستان، پاکستان و … از ایران صورت می پذیرد. صادرات این محصولات در حجم های عمده و بالا امکان پذیر است و تحویل آن مستقیما از خود کارخانه تولید کننده انجام می شود. در شهرهای مختلف ایران کارخانه های بزرگی در زمینه تولید ترشک، لواشک و رب میوه فعالیت دارند و محصولاتی متنوع به تولید می رسانند که بسیار مناسب برای صادرات و توزیع در بازارهای خارجی و داخلی است.

صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای دیگر

انواع لواشک و رب میوه ای تازه و با کیفیت

لواشک و رب میوه ای در انواع گوناگونی به تولید می رسند که در هر کارخانه کیفیت و نوع بسته بندی متفاوتی دارند. بدین دلیل خریداران هنگام خرید به مواردی همچون نوع بسته بندی، کیفیت محصول، قیمت، مواد اولیه و مجوزهای آن دقت می کنند و محصول مورد نیاز خود را خریداری می کنند. لواشک و رب میوه از جمله خوراکی هایی هستند که به صورت فله ای و کیلویی از کارخانه قابل خریداری می باشند.

صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای دیگر

لواشک خود دارای انواع بسته بندی همچون لواشک های پذیرایی، لواشک های ورقه ای کوچک و بزرگ، لواشک سیخی، لواشک لوله ای و… می باشند. همچنین در انواع ورقه ای یا سفره ای نیز تولید می شوند که طعم های گوناگونی را شامل می شوند.

لواشک ورقه ای در حال حاضر در طعم های زیر به تولید می رسد.

  1. لواشک زغال اخته
  2. لواشک انبه
  3. لواشک آلبالو
  4. لواشک آلو
  5. لواشک آلو ارگانیک
  6. لواشک آناناس
  7. لواشک سیب ترش
  8. لواشک زرشک
  9. لواشک انار
  10. لواشک پرتقال
  11. لواشک کیوی
  12. لواشک زردآلو
  13. لواشک آلوئه ورا
  14. لواشک لیمو عمانی
  15. لواشک شاهتوت و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های ورقه ای در وزن های 2 کیلویی به فروش می رسند. این محصولات در کارتن های 20 کیلویی که دارای 10 ورقه لواشک از یک طعم هستند به فروش می رسند.[/box]

صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای دیگر

رب میوه ای نیز به صورت کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسد. این محصول در طعم های رب انار، رب کیوی، رب آلو، رب آلوچه قجری، رب انجیر، رب زردآلو زرد، رب زردالو قرمز، رب آلبالو، رب آلو قرمز، رب آلو زرد، رب لیمو سبز، رب نارنج، رب میوه های استوایی، رب گوجه سبز، رب تمشک، رب زغال اخته و…  تولید می شود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]از انواع رب میوه به عنوان چاشنی و طعم دهنده غذاها و دسرجات استفاده می شود.[/box]

صادرات لواشک و رب میوه به کشورهای دیگر

صادرات لواشک و رب میوه به دیگر کشورها

همانطور که اشاره شد، تمام این محصولات علاوه بر فروش داخلی به دیگر کشورها نیز صادر می شوند. عمده فروشان و خریداران این محصولات می توانند محصول مورد نیاز خود را از کارخانه ها به صورت مستقیم خریداری کنند. لازم است بدانید که محصولات معرفی شده، دارای پروانه تولید، نشان سیب سلامت و مجوز بهداشت می باشند.