خرید و فروش ترشک گیلاس فله صادراتی

خرید و فروش ترشک گیلاس جهت صادرات به دیگر کشورهای دنیا از ایران صورت می گیرد. این محصولات دارای مجوز بهداشت بوده و در بهترین کیفیت ممکن به تولید می رسند در نتیجه برای عرضه به فروشگاه های خارج از کشور مناسب می باشند. ترشک میوه، لواشک و رب میوه از جمله متنوع ترین محصولاتی هستند که در بازار ترشیجات به فروش می رسند و قابل تهیه از میوه های گوناگون می باشند. این محصولات خوشمزه در اندازه های گوناگون به صورت کلی و مستقیم از کارخانه به فروش می رسند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محصولات و چگونگی خرید و فروش آن ها از کارخانه، با ما همراه باشید.

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

ترشک گیلاس فله صادراتی

ترشک گیلاس محصولی بسیار خوشمزه است که از 70 درصد میوه گیلاس و 30 درصد شربت میوه تشکیل شده است. گیلاس دارای فواید دارویی و درمانی فراوان است که آن ها را می توان در فرآورده های این میوه نیز یافت. برخی از این خواص عبارتند از:

  • آنتی اکسیدان های فراوان موجود در میوه گیلاس، از بروز استرس اکسیداتیو در بدن جلوگیری کرده و خطر ابتلا به بیماری هایی همچون پیری زودرس را کاهش می دهند.
  • مقدار زیاد ویتامین C موجود در گیلاس باعث تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شده و برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی، تب، سرفه ، آنفلونزا و عفونت های ویروسی، باکتریایی و قارچی مفید است.
  • فیبر فروان موجود در میوه گیلاس باعث هضم بهترغذا شده و به درمان معده درد و بهبود دستگاه گوارش کمک چشمگیری می کند.
  • پتاسیم موجود در گیلاس، فشار خون بالا را کاهش می دهد.
  • خاصیت ضد التهابی دارد و می تواند از علائم بیماری هایی همچون آرتروز بکاهد.

خواص این میوه مفید را در فراورده های آن نیز می توان یافت.

خرید و فروش ترشک گیلاس فله صادراتی

انواع ترشک میوه ای

  1. ترشک گیلاس
  2. ترشک آلو قرمز
  3. ترشک آلو زرد
  4. ترشک پرتقال
  5. ترشک آلو سیاه
  6. ترشک آلو سیاه ویژه
  7. ترشک آلو سبز
  8. ترشک زردآلو قرمز
  9. ترشک زردآلو زرد
  10. ترشک انجیر
  11. ترشک انار
  12. ترشک مخلوط بیست میوه
  13. ترشک مخلوط هفت میوه
  14. ترشک زغال اخته
  15. ترشک آلوچه جنگلی
  16. ترشک زرشک
  17. ترشک آلبالو و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات بی نظیر را می توانید در حجم بالا به صورت عمده خریداری کنید. هر پت ترشک وزنی حدود 13 کیلو دارد.[/box]

خرید و فروش ترشک گیلاس فله صادراتی

خرید و فروش ترشک گیلاس

ما به عنوان یکی از تولیدکنندگان در عرصه تولید انواع ترشک، رب میوه ای و لواشک، محصولاتی تولید می کنیم که دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستندو این محصولات را از طریق راه های ارتباطی آسان، به صورت مستقیم و عمده از کارخانه در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می دهیم. دقت در انتخاب مواد اولیه و کیفیت نهایی محصولات از دغدغه های همیشگی ماست تا بدین طریق بتوانیم رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماییم.