خرید عمده لواشک میوه های استوایی 

خرید عمده لواشک میوه های استوایی 

خرید عمده لواشک میوه های استوایی  به صورت کیلویی از کارخانه امکان پذیر می باشد. لواشک میوه های استوایی که یکی از طعم های جدید و بسیار خوش طعم انواع لواشک کیلویی است، از جمله پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع لواشک در بازار ایران می باشد. انواع لواشک کیلویی در طعم های مختلف و گوناگون که از میوه های متنوع به دست می آیند را می توان از کارخانه های فعال و معتبر در سراسر ایران تهیه کرد.

لواشک میوه های استوایی و ویژگی های آن

این محصول خوشمزه از مخلوط پوره چندین میوه ترش و ملس استوایی به تهیه می رسد. درون لواشک میوه های استوایی تکه‌هایی از میوه های  انبه، آناناس، کیوی، پرتقال،زردآلو و… وجود دارند که هنگام خوردن آن بسیار خوشایندی به ما دست می دهد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از دیگر ویژگی‌های لواشک استوایی می‌توان به رنگ نارنجی آن اشاره کرد.  هر ورقه از لواشک استوایی دارای وزنی حدود ۲ کیلوگرم می باشد.[/box]

علاوه بر لواشک استوایی چندین طرح دیگر از انواع لواشک کیلویی نیز در کارخانه به تولید می رسند که به تعدادی از طعم های پرفروش و پرطرفدار آن در ادامه اشاره خواهیم کرد.

  1. لواشک آناناس
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک آلبالو
  4. لواشک آلو
  5. لواشک زردآلو
  6. لواشک زغال اخته
  7. لواشک شاه توت
  8. لواشک سیب ترش
  9. لواشک پرتقال
  10. لواشک لیمو عمانی
  11. لواشک هلو
  12. لواشک انبه
  13. لواشک آلو ارگانیک و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] انواع لواشکی کیلویی، توسط دو لایه سلفونی از هر دو طرف پرس می‌شوند و از نظر بهداشتی کاملاً مطمئن می باشند.[/box]

 خرید عمده لواشک میوه های استوایی

لواشک میوه های استوایی را می‌توان به همراه طعم های دیگر لواشک های کیلویی که در مطلب فوق به آن اشاره شد از کارخانه به صورت کیلویی خریداری کرد. این محصولات دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت هستند و دارای بسته بندی های بسیار مناسب و مطمئن می باشند از این رو خریداران عزیزی که قصد خرید لواشک های با کیفیت و مرغوب را از کارخانه به صورت کیلویی و عمده دارند می‌توانند با ما در ارتباط باشند.