خرید و فروش انواع رب میوه ای کیلویی 

خرید و فروش انواع رب میوه ای کیلویی 

خرید و فروش انواع رب میوه ای سالم و بهداشتی از کارخانه به صورت کیلویی انجام می شود. رب میوه ای که در گذشته محدود به یک یا دو طعم بود، امروزه در طعم های متفاوت و گوناگونی از میوه های مختلف به تولید می‌رسد. رب های میوه ای از کارخانه به صورت کیلویی به بازار عرضه می‌شوند و در ظرف‌های بزرگ ۱۳ کیلوگرمی بسته بندی می شوند. روند تولید انواع رب میوه ای در کارخانه زیر نظر کارشناسان انجام گرفته و  محصولات تولید شده دارای مجوز بهداشت می باشند.

انواع رب میوه ای کیلویی

رب میوه‌ای محصولی بسیار ترش و خوشمزه است که از پوره میوه های مختلف تهیه می شود.  رب های میوه ای در طعم های ترش و شور و یا ترش و ملس  وجود دارند که طعم آنها کاملاً بستگی به میوه ای که از آن تهیه می‌شود دارد. در ادامه لیستی از انواع طعم های رب میوه ای را با هم می خوانیم.

  1. رب آلبالو
  2. رب کیوی
  3. رب انجیر
  4. رب تمشک
  5. رب انار غلیظ
  6. رب انار رقیق
  7. رب زغال اخته
  8. رب میوه استوایی
  9. رب نارنج
  10. رب زردآلو زرد
  11. رب زرد آلو قرمز
  12. رب آلو زرد
  13. رب آلو قرمز
  14. رب لیمو عمانی
  15. رب زرشک
  16. رب گوجه سبز
  17. رب لیمو سبز و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] انواع رب میوه‌ای در طعم های ذکر شده را در پت ها و ظرف های بزرگ ۱۳ کیلوگرمی به بازار عرضه می دارند.[/box]

خرید و فروش انواع رب میوه ای کیلویی

رب های میوه ای در فضای سالم و بهداشتی کارخانه و در دستگاه های مخصوص آنها با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می رسند. خرید و فروش این محصولات از کارخانه به صورت کیلویی و در حجم های بالا صورت می‌گیرد. خریداران عزیزی که قصد خرید این محصولات از کارخانه را دارند جهت ثبت سفارشات خود هم اکنون با ما می‌توانند در ارتباط باشند.