فروش عمده لواشک متری استوایی

لواشک متری استوایی

لواشک متری استوایی از کارخانه به فروش می رسد و می توان به آسانی آن را به مقدار دلخواه خریداری نمود. از مهمترین دلایل خرید لواشک از کارخانه، تازگی و اطمینان از محصولی ست که به دست خریدار می رسد. خرید لواشک از کارخانه به صورت عمده صورت می گیرد و مشخص است که خرید عمده صرفه اقتصادی بالایی برای عمده فروشان و خریداران دارد.

 لواشک متری استوایی

لواشک متری استوایی

لواشک متری قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع لواشک است که از گذشته های دور در ایران به تولید می رسد. لواشک متری دارای انواع طعم های مختلف بوده و هر روزه طعم جدید و خوشمزه ای به آن اضافه می شود. ترش، شیرین یا ملس بودن طعم های مختلف لواشک باعث شده تا این خوراکی با تمام ذائقه ها همخوانی داشته و در هر سنی طرفدار داشته باشد. لواشک متری همانطور که از نامش پیداست به صورت متری، ورقه ای یا کیلویی به فروش می رسد.

لواشک متری استوایی

یکی از جدیدترین و خوشمزه ترین طعم های تولید شده تاکنون، طعم استوایی ست که از میوه های ترش و ملس استوایی تهیه می شود. طعم فوق العاده آن باعث شده تا گزینه انتخابی اشخاص زیادی قرار بگیرد و فروش بسیار بالایی داشته باشد.

علاوه بر طعم بی نظیر آن، توجه شما را به مهمترین خواص میوه های استوایی جلب می کنیم:

  1. باعث کاهش التهاب بدن می شود.
  2. مصرف آن بسیار شاداب کننده و الهام بخش روح و روان است.
  3. برای قلب و تقویت آن بسیار مفید است.
  4. به درمان بیماری های کلیوی کمک می کند و…

لواشک استوایی دارای تکه های میوه بوده و هنگام خوردن آن حس بسیار خوشایندی به شخص دست می دهد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]علاوه بر لواشک استوایی، لواشک متری در 14 طعم متفاوت دیگر انبه، کیوی، انار، زرشک، لیمو، آلو، آلبالو، زردآلو، سیب، زغال اخته، گوجه سبز، میکس انار و زردآلو، پرتقال و شاه توت به تولید می رسد.[/box]

لواشک متری استوایی

فروش لواشک متری میوه های استوایی

لواشک استوایی متری به همراه 14 طعم ذکر شده دیگر، مستقیما از کارخانه به فروش می رسند. این محصولات در ورقه های 2 کیلویی تولید می شوند و در کارتن های 20 کیلوگرمی با طعم های مجزا از هم قرار می گیرند. برای خرید عمده این محصولات می توانید به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط گرفته و محصول مورد نظر را در طعم و اندازه دلخواه سفارش دهید.