فروش لواشک کیلویی ارزان به صورت عمده

لواشک کیلویی ارزان

لواشک کیلویی ارزان در انواع مختلف به صورت عمده از کارخانه های تولید کننده به فروش می رسند. از آن جا که تهیه لواشک به صورت عمده و کلی برای خریداران بسیار با صرفه است، بسیاری از کارخانه های معتبر لواشک در سراسر کشور محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم از کارخانه به دست خریداران می رسد.

لواشک کیلویی ارزان

لواشک کیلویی ارزان

لواشک محصولی خوشمزه، مفید و پرطرفدار است که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است چرا که از مواد کاملا طبیعی تولید می شود و بسیاری از خواص میوه تهیه شده از آن را در خود حفظ می کند. این خوراکی در دو نوع کیلویی و بسته بندی تولید می شود. لواشک های کیلویی از تنوع طعم بالایی برخوردارند که شامل طعم های ترش، شیرین و ملس می باشند.

لواشک کیلویی ارزان

انواع این طعم های بی نظیر و خوشمزه را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

  1. لواشک سیب
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک انار
  4. لواشک آلبالو
  5. لواشک آلو
  6. لواشک زرد آلو
  7. لواشک استوایی
  8. لواشک گوجه سبز
  9. لواشک شاه توت
  10. لواشک میکس انار و زردآلو
  11. لواشک انبه
  12. لواشک پرتقال
  13. لواشک لیمو عمانی
  14. لواشک زغال اخته
  15. لواشک زرشک و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول در دو نوع پالپ دار و ساده تولید می شود که نوع پالپ دار آن، شامل تمام طعم های ذکر شده می باشد. امکان خرید این محصولات با قیمت بسیار مناسب و مستقیم از کارخانه های معتبر سراسر ایران وجود دارد.[/box]

لواشک کیلویی ارزان

فروش عمده لواشک کیلویی ارزان

لواشک های کیلویی یا متری به نسبت دیگر لواشک ها از تنوع طعم بیشتری برخوردارند و برای ذائقه های مختلف مناسب می باشند. این لواشک ها با توجه به برند تولید کننده در ورقه های 1.5 تا 2 کیلوگرمی تولید می شوند و در کارتن های 20 کیلو گرمی به فروش می رسند.
هر کارتن نیز دارای طعمی مجزا می باشد. فروش عمده این محصولات با توجه به مقدار مورد نیاز مصرف کنندگان به صورت مستقیم از کارخانه صورت گرفته و برای عمده فروشان و فروشندگان صرفه اقتصادی بالایی را به همراه دارد.