خرید عمده لواشک زغال اخته از کارخانه 

خرید عمده لواشک زغال اخته از کارخانه 

خرید عمده لواشک زغال اخته از کارخانه های معتبر در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. در این کارخانه ها لواشک به صورت کاملاً بهداشتی توسط دستگاه های مخصوص اینکار و زیر نظر متخصصان به تولید می‌رسد.  این محصول بی نظیر و خوشمزه که یکی از تنقلات و میان وعده های بسیار پر طرفدار به شمار می‌آید در طعم های مختلف از میوه‌های گوناگون تهیه می شود.  یکی از تم های بسیار پرفروش آن طعم لواشک زغال اخته است که به دلیل طعم ترش و بسیار خوشمزه ای که دارد طرفداران زیادی در سنین مختلف را به خود اختصاص داده است.

 لواشک زغال اخته ترش و خوشمزه

یکی از ترش ترین طعم های انواع لواشک میوه ای لواشک زغال اخته است که دارای طعمی شور و ترش می باشد.  این خوراکی بی نظیر در بعضی کارخانه‌ها به صورت پالپ دار و در بعضی دیگر به صورت ساده و بدون پالپ به تولید می‌رسد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] هر ورقه از انواع لواشک میوه های دارای وزن حدود ۲ کیلوگرم است، که به صورت عمده در کارتون های ۲۰ کیلویی به فروش می رسد.[/box]

هر کارتن  دارای ۱۰ ورقه لواشک از یک طعم است.

 خرید عمده لواشک زغال اخته از کارخانه

خرید عمده لواشک زغال اخته، در کنار ۱۵ طعم مختلف دیگر از انواع لواشک های میوه ای به صورت مستقیم صورت می گیرد.  از دیگر طعم های لواشک میوه ای می توان به طعم آلبالو، کیوی، زردآلو، آلو، آلو ارگانیک، لیمو سبز، آلوئه ورا، پرتقال، انبه، آناناس، هلو، میوه های استوایی و…  اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید انواع لواشک کیلویی از کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.