فروش ترشک زغال اخته کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک زغال اخته کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک زغال اخته کیلویی به صورت عمده از کارخانه و تولید کنندگان در شهرهای ایران انجام می شود. آیا می دانستید که ترشک زغال اخته یکی از پر فروش ترین انواع ترشک است که خریداران زیادی نیز در سراسر دنیا دارد؟ این ترشک بی نظیر طعمی ترش و خوشمزه دارد و برای کسانی که مزه های ترش و شور را دوست دارند انتخابی فوق العاده است. ترشک زغال اخته به صورت بسته بندی و کیلویی در کارخانه به تولید عمده می رسد و سپس توسط خریداران و فروشندگان در بازارهای داخلی و یا خارج از کشور عرضه می شوند.فروش ترشک زغال اخته کیلویی به صورت عمده

ترشک زغال اخته و فواید آن

خوب است بدانید که ترشک زغال اخته از میوه تازه تهیه نمی شود. به طور کلی انواع ترشک از خشکبار میوه به تولید می رسند. دلیل این کار این است خشکبار در اثر حرارت دیدن و پخته شدن به همراه آب، شکل ظاهری خود را حفظ کرده و با شربت میوه مخلوط نمی شوند. در صورتی که از میوه تازه برای تهیه ترشک استفاده شود میوه در شربت آن له شده و حل می شود.

فروش ترشک زغال اخته کیلویی به صورت عمده

زغال اخته میوه ای سرشار از ویتامین است که درصد بالایی از آن را می توان در فراورده های این میوه نیز یافت. از جمله خواص زغال اخته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. مصرف زغال اخته عفونت کلیه ها را از بین می برد و آن ها را در برابر بیماری ها مقاوم می سازد.
  2. یکی از بهترین خوراکی هایی که از به وجود آمدن عفونت ادراری جلوگیری می کند، زغال اخته است.
  3. زغال اخته ضد التهاب است و مصرف آن از ملتهب شدن، پوسیدگی و عفونت دندان ها جلوگیری می کند.
  4. آنتی اکسیدان موجود در زغال اخته برای قلب مفید است.
  5. مصرف زغال اخته برای پوست بسیار موثر است و تحقیقات نشان داده که زغال اخته از بروز سرطان، به ویژه سرطان پوست جلوگیری می کند.
  6. و بسیاری از خواص دیگری که این میوه شگفت انگیز با خود به همراه دارد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک زغال اخته در پت های 13 کیلویی به صورت عمده به فروش می رسند. همچنین می توان این محصول را به صورت بسته بندی نیز خریداری کرد.[/box]

فروش ترشک زغال اخته کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک زغال اخته عمده

ترشک زغال اخته در کنار انواع دیگر ترشک در طعم هایی همچون آلبالو، گیلاس، پرتقال، آلوچه جنگلی، آلو سیاه، آلو سیاه ویژه، آلو قرمز، آلو زرد، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، پرتقال، هلو، انجیر و… به صورت عمده از کارخانه صورت می گیرد. جهت خرید این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید.