فروش ترشک هفت میوه کیلویی از کارخانه

فروش ترشک هفت میوه کیلویی از کارخانه

فروش ترشک هفت میوه کیلویی با کیفیت مرغوب از کارخانه های ایران به سراسر دنیا انجام می گیرد. ترشک مرغوب و درجه یک، توسط عمده فروشان و فروشندگان این محصولات در بازار، به صورت عمده و کیلویی در پت های مخصوص به فروش می رسند. این خوراکی پر طرفدار و پر فروش که از ترکیب خشکبار چندین میوه متعدد به تهیه می رسد از مرغوب ترین مواد اولیه در تهیه آن استفاده می شود و در دستگاه های مخصوص این کار در کارخانه تولید می گردد.

فروش ترشک هفت میوه کیلویی از کارخانه

ترشک هفت میوه کیلویی

ترشک هفت میوه از میوه های ترش و لذیذی مانند زردآلو، هلو، آلوچه جنگلی، آلبالو، زغال اخته، آلو و… تهیه می شود. این محصول از خشکبار درجه یک و عالی میوه های ترش و ملس به تولید می رسد. فروش این محصول از کارخانه و به صورت کیلویی یا فله ای است. هر ظرف یا پت که ترشک در آن نگهداری و به فروش می رسد دارای وزنی حدود 13 کیلوگرم می باشد.

فروش ترشک هفت میوه کیلویی از کارخانه

طعم های دیگری از انواع ترشک نیز قابل خریداری می باشند که به صورت لیست در ادامه مشاهده می کنید.

  1. ترشک آلبالو
  2. ترشک انار
  3. ترشک زرشک
  4. ترشک آلو قرمز
  5. ترشک آلو زرد
  6. ترشک مخلوط هفت میوه
  7. ترشک مخلوط بیست میوه
  8. ترشک گیلاس
  9. ترشک آلوچه جنگلی
  10. ترشک زردآلو زرد
  11. ترشک زردآلو قرمز
  12. ترشک زغال اخته
  13. ترشک مخلوط آلوچه جنگلی و انار
  14. ترشک انجیر
  15. ترشک آلو سیاه
  16. ترشک آلو سیاه ویژه
  17. ترشک پرتقال و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک در پت 13 کیلویی به فروش می رسند. این محصولات دارای تاریخ انقضا، مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.[/box]

فروش ترشک هفت میوه کیلویی از کارخانه

فروش ترشک هفت میوه از کارخانه

فروش عمده و کیلویی انواع ترشک برای خریداران از نظر هزینه به صرفه تر می باشد. خوشبختانه محصولات ما در بهترین کیفیت به تولید می رسند. جهت خرید می توانید با همکاران و کارشناسان ما در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه دریافت نمایید.