خرید عمده ترشک گیلاس صادراتی

خرید عمده ترشک گیلاس صادراتی

خرید عمده ترشک گیلاس و انواع دیگر ترشک های میوه ای از کارخانه بدون واسطه امکان پذیر می باشد. خرید مستقیم از کارخانه مستلزم خرید در حجم های بالا و عمده است و به صورت صادراتی نیز امکان پذیر است. صادرات انواع ترشک در طعم های لذیذ و متفاوت که به صورت کاملا بهداشتی و سالم در کارخانه های معتبر به تولید می رسند به کشورهای دیگر میز صورت می گیرد.

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

بسیاری از عمده فروشان و خریداران این محصولات اعم از انواع ترشک، لواشک و رب میوه ای در طعم های گوناگون، این محصولات را در حجم های بالا خریداری و سپس به شهرهای داخلی و یا کشورهای دیگر عرضه می دارند. از آنجایی که خرید از کارخانه و تولید کننده بدون واسطه گران انجام می شود، هزینه های آن بسیار متناسب بوده و به نفع خریداران می باشد.

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

خرید و فروش ترشک گیلاس

ترشک گیلاس تنها یکی از طعم های بسیار دلچسب و فوق العاده ترشک است که از طعمی ترش و ملس برخوردار است. به طور کلی ترشک در دو مزه ترش و ملس یا ترش و شور به تولید می رسد که میزان ترشی انواع آن، با توجه به میوه ای که در تهیه ترشک از آن استفاده می شود متفاوت است. در لیست زیر می توانید انواع ترشک ها را در مزه های مختلف مشاهده کنید.

  1. ترشک گیلاس – ترش و ملس
  2. ترشک آلوچه جنگلی – ترش و ملس
  3. ترشک انجیر – ترش و ملس
  4. ترشک آلو سیاه – ترش و ملس
  5. ترشک آلو سیاه ویژه – ترش و ملس
  6. ترشک انار – ترش و شور
  7. ترشک آلبالو – ترش و شور
  8. ترشک آلو قرمز و آلو زرد – ترش و شور
  9. ترشک زردآلو قرمز و زردآلو زرد – ترش و شور
  10. ترشک زغال اخته – ترش و شور
  11. ترشک مخلوط هفت میوه – ترش و شور
  12. ترشک مخلوط بیست میوه – ترش و شور
  13. ترشک زرشک – ترش و شور
  14. ترشک مخلوط آلوچه، انار و زرشک – ترش و شور

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش فله ای و عمده انواع ترشک، در پت های 13 کیلویی انجام می پذیرد.[/box]

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

ترشک گیلاس صادراتی

خرید این محصول خوشمزه و پر طرفدار از تولید کننده آن کار چندان دشواری نیست. این محصول توسط خود کارخانه تولید کننده در حجم های بالا و از درب کارخانه به مشتریان عزیز تحویل داده می شود تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های خرید، از کیفیت، سلامت و بهداشتی بودن آن ها بتوانند اطمینان حاصل کنند. همچنین خریداران و صادر کنندگان انواع ترشک می توانند مستقیما با کارخانه در ارتباط باشند و سفارشات خود را ثبت نمایند.