صادرات لواشک بسته بندی عمده به افغانستان

صادرات لواشک بسته بندی عمده به افغانستان  که یکی از کشورهای بزرگ همسایه ماست از ایران انجام می پذیرد. تولید انواع لواشک به صورت بسته بندی و کیلویی در کارخانه انجام می شود و در تهیه این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده می شود. استفاده از بهترین میوه ها و مواد افزودنی سالم در تهیه انواع لواشک در کیفیت و مرغوبیت آن ها بسیار موثر است. لواشک های کیلویی و بسته بندی در فضایی بهداشتی و سالم در کارخانه به تولید می رسند و روند تولید کاملا زیر نظر متخصصان این امر است. در نتیجه محصول تولید شده کاملا با کیفیت، سالم و بهداشتی بوده و برای صادرات به دیگر کشورها نیز مناسب می باشد.

صادرات لواشک بسته بندی عمده به افغانستان

لواشک بسته بندی عمده

لواشک ها پس از تولید در کارخانه یا در بسته بندی های مختلف قرار می گیرند و یا به صورت ورقه ای یا متری به فروش می رسند. اندازه و طرح های لواشک بسته بندی بستگی به تولید کننده آن دارد. اما به طور کلی این محصولات در اکثر مواقع در انواع زیر به تولید می رسند.

  1. لواشک پذیرایی دوسرپرس
  2. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  3. لواشک ورقه ای بزرگ، کوچک و متوسط ساده
  4. لواشک ورقه ای طرح سیب و طرح انار
  5. لواشک لوله ای یک قلو و چند قلو
  6. لواشک لیسکی یا کیمی و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن این محصولات با توجه به نوع آن متفاوت است و به طور معمول تا 50 گرم می باشند.[/box]

کاربرد لواشک های بسته بندی در مهمانی ها و مجالس است و آن را می توان از سوپر مارکت ها خریداری کرد. اما این محصول در حجم های بالا نیز از کارخانه به فروش می رسد و برای صادرات به کشورهای دیگر مناسب می باشد.

صادرات لواشک بسته بندی عمده به افغانستان

صادرات لواشک از ایران به افغانستان

از آنجایی که محصولات تولید شده در کارخانه های معتبر ایران به تولید می رسند و دارای پروانه تولید، مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند. از این رو از آن ها جهت صادرات به کشورهای بزرگ دیگر استفاده می شود. جهت ثبت سفارش و ارتباط با متخصصین ما می توانید با ما در ارتباط باشید.