صادرات انواع ترشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع ترشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع ترشک کیلویی به ترکیه از تولید کنندگان فعال در ایران انجام می شود. ترشک یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه و پر طرفدار است که در سراسر دنیا خریداران ثابت خود را دارد. این محصول بی نظیر و ترش مزه در طعم های متفاوتی به تولید می رسد که می تواند با ذائقه های مختلف افراد همخوانی یابد. ترکیه یکی از کشورهایی است که لواشک و ترشک از کارخانه های ایران، به آن ارسال می شود.

صادرات انواع ترشک کیلویی به ترکیه

قیمت ترشک کیلویی

ترشک که از میوه های گوناگون به تولید می رسد و از خانواده لواشک و رب میوه ای محسوب می شود، در کیفیت های مختلف تولید می شود. واضح است که کیفیت محصولات در قیمت گذاری آن ها بسیار موثر است. هر چه درجه کیفی مواد اولیه بیشتر باشد مستقیما در قیمت آن ها نیز موثر است. محصولات صادراتی از نظر بهداشتی بودن، اعتبار و کیفیت نسبت به دیگر محصولات هم رده، در درجه اول قرار می گیرند.

صادرات انواع ترشک کیلویی به ترکیه

انواع ترشک میوه ای

  1. ترشک آلوچه جنگلی
  2. ترشک انار
  3. ترشک انجیر
  4. ترشک آلبالو
  5. ترشک آلو سیاه
  6. ترشک آلو سیاه ویژه
  7. ترشک زغال اخته
  8. ترشک پرتقال
  9. ترشک زردآلو زرد
  10. ترشک زردآلو قرمز
  11. ترشک آلو زرد
  12. ترشک آلو قرمز
  13. ترشک مخلوط بیست میوه
  14. ترشک مخلوط هفت میوه
  15. ترشک زرشک
  16. ترشک مخلوط آلوچه جنگلی و انار

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک کیلویی در طعم های بالا در پت های بزرگ که وزنی حدود 13 کیلو دارند به فروش می رسند.[/box]

صادرات انواع ترشک کیلویی به ترکیه

صادرات انواع ترشک به ترکیه

صادرات این محصولات از کارخانه های تولید کننده در ایران انجام می شود. انواع ترشک و لواشک صادراتی، با رعایت اصول بهداشتی انجام گرفته و دارای مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت می باشند. صادرات این محصولات و تحویل از درب کارخانه به خریدار صورت می گیرد و مشتری می تواند از کیفیت محصولات اطمینان کامل حاصل فرماید. جهت ثبت سفارشات خورد می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.