عرضه رب آلبالو کیلویی به صورت عمده

عرضه رب آلبالو کیلویی به صورت عمده

عرضه رب آلبالو کیلویی به صورت عمده از تولید کنندگان امکان پذیر است. رب آلبالو محصولی جدید و بسیار لذیذ است که در چندین سال اخیر در ایران به تولید می رسد. رب آلبالو یا همان پوره آلبالو که از میوه خوش طعم و بسیار دلچسب آلبالو تهیه می شود به عنوان چاشنی غذایی و سس در طبخ انواع غذا و خورشت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه رب آلبالو کیلویی به صورت عمده

عرضه رب آلبالو کیلویی

رب میوه ای در تمامی طعم هایی که به تولید می رسد به صورت کیلویی یا فله از کارخانه به فروش می رسد. تولید این محصولات در کارخانه و در دستگاه های مخصوص این کار صورت می گیرد. روند تولید انواع رب میوه ای زیر نظر متخصصان صورت گرفته و با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام می پذیرد.

عرضه رب آلبالو کیلویی به صورت عمده

انواع طعم های رب میوه ای کیلویی

  1. رب انجیر کیلویی
  2. رب زردآلو زرد کیلویی
  3. رب آلو زرد کیلویی
  4. رب تمشک کیلویی
  5. رب زردآلو قرمز کیلویی
  6. رب آلو قرمز کیلویی
  7. رب آلوچه قجری کیلویی
  8. رب نارنج کیلویی
  9. رب لیمو عمانی کیلویی
  10. رب گوجه سبز کیلویی
  11. رب زغال اخته کیلویی
  12. رب لیمو سبز کیلویی
  13. رب زرشک کیلویی
  14. رب انار کیلویی
  15. رب میوه های استوایی و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش رب آلبالو کیلویی و دیگر طعم های ذکر شده از این محصول در پت های 13 کیلویی انجام می گیرد. این پت ها دارای مجوزات مورد نیاز مثل مجوز بهداشت، سیب سلامت، پروانه تولید و … هستند.[/box]

عرضه رب آلبالو کیلویی به صورت عمده

عرضه عمده رب کیلویی

خرید عمده از هر تولید کننده ای می تواند به نفع مشتریان و صادرکنندگان باشد. این خرید مستقیما از کارخانه و از تولید کننده در حجم های بالا صورت می گیرد و از نظر زمانی و هزینه بسیار به نفع خریداران می باشد. این محصولات در ابتدا توسط عمده فروشان خریداری و سپس به بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد. جهت خرید انواع رب میوه ای می توانید با ما در تماس باشید.