فروش ترشک پرتقال کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک پرتقال کیلویی به صورت عمده در حجم های بالا و به صورت تناژ از کارخانه قابل خریداری می باشند. ترشک پرتقال یکی از 15 طعم انواع ترشک کیلویی است که فروش زیادی را به همراه دارد. این محصول بی نظیر را می توان از کارخانه به تهیه رساند. فروش انواع ترشک کیلویی در ظرف ها یا پت های 13 کیلویی انجام می شود. جهت آشنایی بیشتر با ترشک پرتقال و دیگر انواع ترشک در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

فروش ترشک پرتقال کیلویی به صورت عمده

ترشک پرتقال و انواع دیگر ترشک کیلویی

ترشک پرتقال را که از برشهای میوه پرتقال و خشکبار آن به تولید می رسانند در کنار انواع دیگر این محصول از کارخانه به فروش عمده می رسند. ترشک پرتقال طعمی بسیار ترش دارد و برای کسانی که طعم های ترش و شور را می پسندند انتخاب بسیار مناسبی است. پرتقال یکی از مرکبات بسیار پرمصرف است که خواص درمان  زیادی را در خود نهفته است. این میوه بی نظیر یکی از بهترین تصفیه کننده های خون به شمار می اید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این میوه سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که به سلامت بدن کمک فراوانی می کند.[/box]

فروش ترشک پرتقال کیلویی به صورت عمده

انواع دیگری از ترشک به صورت کیلویی به فروش می رسند که دارای طعم های زیر می باشند.

  1. ترشک آلو سیاه کیلویی
  2. ترشک آلو زرد کیلویی
  3. ترشک آلو قرمز کیلویی
  4. ترشک هلو کیلویی
  5. ترشک زردآلو زرد کیلویی
  6. ترشک زردآلو قرمز کیلویی
  7. ترشک انار کیلویی
  8. ترشک زرشک کیلویی
  9. ترشک زغال اخته کیلویی
  10. ترشک انجیر کیلویی
  11. ترشک گیلاس کیلویی
  12. ترشک آلبالو کیلویی
  13. ترشک آلوچه جنگلی کیلویی
  14. ترشک مخلوط هفت میوه
  15. ترشک مخلوط بیست میوه و…

لیستی که ذکر شد انواع ترشک کیلویی می باشند.

فروش ترشک پرتقال کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک پرتقال عمده

ترشک پرتقال و دیگر انواع ترشک از کارخانه به صورت عمده قابل خریداری هستند. این محصولات دارای سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت بوده و از نظر سلامت کاملا مطمئن می باشند. جهت خرید هر کدام از محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید.