صادرات رب میوه ای فله به افغانستان

صادرات رب میوه ای فله به افغانستان و دیگر کشورهای همسایه ایران از بهترین کارخانه هایی که در شهرهای بزرگ در حال فعالیت هستند امکان پذیر می باشد. رب میوه ای محصولی جدید و لوکس است که با رعایت قوانین بهداشتی در بهترین کارخانه ها به تولید می رسد. این محصول که در چندین سال اخیر به تولید می رسد از میوه های متعددی تولید می شود و در آشپزی کاربرد فراوانی دارد. تقریبا از هر میوه ای می توان رب میوه ای یا پوره میوه تهیه کرد و به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار داد. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع رب میوه ای و صادرات آن ها به کشورهای سراسر دنیا آشنا کنیم.

صادرات رب میوه ای فله به افغانستان

انواع رب میوه ای فله

رب میوه ای را که برخی با نام پوره میوه نیز می شناسند می توان از میوه های مختلف به تولید رساند. تنوع این محصول و کیفیت و کارایی آن از جمله مواردیست که باعث شده تا حجم زیادی از فروش محصولات در بازار ترشیجات و رب را به خود اختصاص دهد. این محصول خوشمزه که اکثر طعم های آن ترش و ملس هستند دارای طعم های زیر می باشد.

  1. رب میوه ای لیمو عمانی – ترش
  2. رب میوه ای کیوی – ترش
  3. رب میوه ای انجیر – ملس
  4. رب میوه ای نارنج – ترش
  5. رب میوه ای زردآلو زرد – ترش
  6. رب میوه ای زردآلو قرمز – ترش
  7. رب میوه های استوایی – ملس
  8. رب میوه ای تمشک – ترش
  9. رب میوه ای سیب ترش – ترش
  10. رب میوه ای آلبالو – ترش
  11. رب میوه ای آلوچه قجری – ترش
  12. رب میوه ای تمشک – ملس
  13. رب میوه ای زغال اخته – ترش
  14. رب میوه ای آلو – ترش
  15. رب میوه ای لیمو سبز – ترش
  16. رب میوه ای گوجه سبز – ترش
  17. رب میوه ای زردآلو زرد – ترش
  18. رب میوه ای زردآلو قرمز – ترش و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]البته خوب است بدانید که ممکن است تمامی کارخانه های تولید کننده همه موارد ذکر شده را تولید نکنند.[/box]

صادرات رب میوه ای فله به افغانستان

صادرات رب میوه ای فله به افغانستان

این محصولات بی نظیر را می توان در پت های 13 کیلویی به صورت فله ای خریداری کرده و از فروش آن در بازار های سراسر کشو و یا صادرات آن به دیگر نقاط دنیا، به سود چشمگیری دست یافت.

این محصولات مجوزهای بهداشتی لازم را دارا می باشند و همگی آن ها دارای نشان سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ تولید و انقضا هستند. جهت خرید هرکدام از آن ها می توانید با ما مستقیما در ارتباط باشید و محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه دریافت نمایید.