فروش لواشک متری سیب ترش از کارخانه

فروش لواشک متری سیب ترش از کارخانه

فروش لواشک متری سیب ترش از کارخانه به صورت عمده و مستقیم امکلن پذیر است. سیب ترشک یکی از طعم های جدید لواشک های متری یا ورقه ای است که به تازگی توسط برخی کارخانه های به تولید می رسد. هر روزه ممکن است طعم های جدیدی از میوه های مختلف به این محصولات افزوده شود و تنوع طعم بیشتری از آن ها را در بازار شاهد باشیم. هر چه تنوع محصولاتی که به فروش می رسند بیشتر باشد، امکان اینکه با ذائقه های بیشتری همخوانی یابند نیز بیشتر شده و در این راستا فروش آن به میزان بالاتری خواهد رسید.

لواشک متری سیب ترش

لواشک سیب ترش همانطور که از نامش پیداست از طعمی ترش برخوردار است. این محصول سبز رنگ است و درون آن پالپ های میوه سیب ترش وجود دارد. لواشک های متری یا به صورت پالپ دار و یا به صورت ساده تولید می گردند. لواشک های پالپ دار که شامل طعم های دلچسبی همچون آلبالو، کیوی، انار، زرشک، زغال اخته، تمشک، آلوئه ورا، زغال اخته، لیمو عمانی، میوه های استوایی، انبه، آناناس، پرتقال و… می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های متری هر کدام در وزن 2 کیلوگرم می باشد. فروش عمده این محصولات در کارتن های 20 کیلوگرمی حاوی 10 عدد لواشک متری صورت می گیرد.[/box]

همچنین لواشک های متری ساده که بیشتر کاربرد آن ها در کارگاه های بسته بندی است و از آن ها برای تولید انواع لواشک های طرح داری همچون کیک لواشکی، گل رز لواشکی، لواشک های طرح شیرینی و انواع دیگر می باشد. لواشک های ساده و بدون پالپ در چهار طعم زردآلو، آلبالو، کیوی و پرتقال به تولید می رسند.

فروش لواشک متری سیب ترش از کارخانه

فروش لواشک متری از کارخانه

از آنجایی که فروش لواشک از کارخانه صورت می گیرد از نظر کیفیت تولید آن ها می توان قبل از خرید اطمینان حاصل نمود. لواشک ها و ترشک هایی که توسط این مجموعه به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند و با بسته بندی های بهداشتی و مناسب به خریداران عرضه می گردند.