خرید لواشک و ترشک زرشک از کارخانه

خرید لواشک و ترشک زرشک از کارخانه

خرید لواشک و ترشک زرشک از کارخانه های مختلف تولید کننده امکان پذیر است. زرشک یکی از میوه های ترش و خوشمزه ای است که فراورده های مختلف آن همچون انواع لواشک و ترشک بسیار پر طرفدار می باشند. این محصولات بی نظیر در کارخانه های مختلف در شهرهای بزرگ ایران به صورت کاملا بهداشتی به تولید می رسند.

آشنایی با انواع لواشک و ترشک زرشک

لواشک زرشک که از پوره پخته شده این میوه تهیه می شود به صورت ساده و یا پالپ دار تولید می گردد که در نوع پالپ دار آن، تکه ها کوچک و لذیذ زرشک وجود دارند. لواشک زرشک می تواند به صورت بسته بندی شده در طرح های مختلف و یا به صورت ورقه ای به تولید رسد. لواشک های ورقه ای هر کدام از وزنی حدود 13 کیلوگرم برخوردار بوده و به صورت کیلویی به فروش می رسند.

ترشک زرشک نیز شامل میوه زرشک و مقدار معینی از شربت این میوه می باشد. حدودا هفتاد درصد ترشک را میوه، و 30 درصد این ترشک را شربت میوه تشکیل می دهد که باعث آبدار شدن و لذیذ تر شدن ترشک ها می شود. ترشک نیز همانند لواشک به صورت بسته بندی و یا کیلویی به بازار عرضه می گردد اما طعم های ترشک بسته بندی دارای طعم های محدودی هستند که ترشک زرشک را شامل می شوند. از این رو این نوع ترشک را تنها به صورت کیلویی می توان تهیه کرد.

خرید لواشک و ترشک زرشک از کارخانه

همه ما باید هنگام خرید محصولات خوراکی، به میزان سلامت و بهداشت آن ها توجه کنیم. محصولاتی که دارای مجوز بهداشت هستند این اطمینان را به ما می دهند که محصول مورد نظرمان در شرایطی کاملا بهداشتی و زیر نظر متخصصان به تولید رسیده و از نظر سلامت بسیار مطمپن هستند. این کارخانه ها شرایطی فراهم آورده اند تا خریداران بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایند.