خرید لواشک و ترشک پرتقال از کارخانه

خرید لواشک و ترشک پرتقال از کارخانه

خرید لواشک و ترشک پرتقال از کارخانه های در حال فعالیت در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر می باشد. ایران از جمله کشورهایی است که محصولات ترشک و لواشک بسیار زیادی را سالانه به تولید می رساند. این محصولات از کارخانه به صورت کاملا مستقیم به فروش می رسند و به دست عمده فروشان و یا صادر کنندگان آن ها به کشورهای خارجی می رسند. لواشک و ترشک پرتقال یکی از محصولات پرفروش در ایران می باشد.

ویژگی های لواشک و ترشک پرتقال

پرتقال یکی از میوه های ترش و تقریبا ملس است که از آن لواشک و ترشک های خوشمزه با طعم بسیار لذیذ میوه پرتقال تهیه می گردد. برای تهیه لواشک هایی که از میوه پرتقال درست می شوند ابتدا باید این میوه را پخت و سپس پوره آن را در سطحی صاف خشک کرد تا این محصول خوشمزه بدست آید. امروزه این عمل در کارخانه ها و در دستگاه های مخصوص این کار تولید می شوند که میزان بهداشت آن ها بسیار بالاتر می باشد. لواشک پالپ دار پرتقال دارای اسلایس ها و تکه های کوچک و بزرگ میوه پرتقال می باشد و رنگ نارنجی دارد. همچنین لواشک ساده بدون هیچ تکه میوه ای با سطحی کاملا صاف به تولید می رسد.

ترشک پرتقال نیز به همین صورت است که تکه های برش خورده پرتقال که به صورت خشکبار هستند را با شربت میوه پرتقال کمی حرارت داده و این محصول بی نظیر را به تولید می رسانند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک پرتقال در حال حاضر به صورت کیلویی به فروش می رسد و هر ظرف یا پت آن دارای وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم می باشد.[/box]

خرید لواشک و ترشک پرتقال از کارخانه

با لواشک و ترشک پرتقال در این مطلب آشنا شدیم. این محصولات بی نظیر را می توان در طعم های مختلف آن از کارخانه های معتبر که دارای مجوز بهداشت و نشان های سیب سلامت و پروانه تولید هستند خریداری کرد.