خرید لواشک و ترشک آلبالو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک آلبالو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک آلبالو از کارخانه های در حال فعالیت در ایران امکان پذیر است. این کارخانه ها فراورده های گوناگونی از میوه های مختلف را به تولید می رسانند. فرایند تولید در این کارخانه ها کاملا زیر نظر وزارت بهداشت صورت گرفته و محصولاتی که در این کارخانه ها به تولید می رسند، دارای مجوز بهداشت خواهند بود. محصولاتی همچون لواشک، ترشک، رب میوه ای و تمرهندی که در کارخانه های یکسانی به تولید می رسند در دستگاه های مخصوص این امر تولید شده و مراحل آن زیر نظر متخصصان صورت می گیرد. از این رو خرید از تولید کنندگان معتبر و دارای مجوزهای لازم بهداشتی از جمله مواردی است که خریداران محترم باید بدان توجه نمایند. در این مطلب با مشخصات انواع لواشک و ترشک سالم و بهداشتی آشنا خواهیم شد.

ویژگی های لواشک و ترشک آلبالو

آلبالو یکی از میوه هایی است که از دیرینه، از آن در تهیه انواع محصولات همچون لواشک و ترشک استفاده می شود. با اینکه امروزه طعم های بسیار متنوع تری  از این محصولات را در بازار شاهد هستیم، اما می توان طعم آلبالو را یکی از طعم های بسیار پر طرفدار آن ها دانست.

لواشک آلبالو که به صورت پالپ دار و بدون پالپ به بازار عرضه می گردد به صورت کیلویی یا ورقه ای می توان آن را خریداری نمود. هر ورقه از این  لواشک ها دارای وزنی حدود ۲ کیلوگرم می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک آلبالو نیز که به صورت کیلویی و بسته بندی شده موجود می باشد دارای ۷۰ درصد میوه آلبالو و حدود ۳۰ درصد شربت میوه می باشد.[/box]

آشنایی با خصوصیات انواع لواشک و ترشک سالم

برای اینکه از بهداشتی بودن این محصولات مطمئن شویم، هنگام خرید باید به موارد زیر توجه کنیم:

  1. رنگ، بو و طعم طبیعی داشته باشد.
  2. بسته بندی‌ آن محکم و سالم باشد.
  3. دارای مجوزهای لازم بهداشتی همچون نشان سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت باشد.
  4. بر روی هر بسته بندی یا ظرف آن ها تاریخ تولید و انقضا درج شده باشد.

با توجه کردن به موارد ذکر شده می توان خرید مطمئن داشت. در صورتی که قصد خرید این محصولات با رعایت موارد فوق را دارید، هم اکنون می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.