خرید لواشک و ترشک زردآلو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک زردآلو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک زردآلو از کارخانه های معتبر در سراسر شهرهای ایران امکان پذیر می باشد. به عنوان یک خریدار باید بدانیم که هنگام خرید هر نوع خوراکی باید به کیفیت آنها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در صورتی که این محصولات در جای معتبر و سالمی به تهیه برسند محصول نهایی نیز بهداشتی بوده و می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد. خوشبختانه این محصولات در کارخانه و زیر نظر متخصصان این امر به تهیه می رسند و دارای مجوزهای بهداشتی و پروانه تولید نیز می باشند.

انواع لواشک و ترشک زرد آلو

زردآلو یکی از میوه هایی است که از آن در تهیه لواشک، ترشک و رب میوه‌ای استفاده می شود. همانطور که ما می‌دانیم زردآلو در دو نوع زردآلو زرد و زردآلو قرمز به کشت می رسد. این دو میوه از نظر مزه و شکل ظاهری بسیار شبیه هم بوده و تنها کمی با هم متفاوت هستند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]همانطور که از اسم این دو میوه مشخص است زردآلو زرد به رنگ زرد است و مزه‌ای تقریباً ترش و ملس دارد و زردآلو قرمز نیز قرمز رنگ بوده و کمی ترش تر می باشد. فرآورده های این دو محصول نیز از نظر رنگی از هم مجزا هستند.[/box]

از خصوصیات لواشک زردآلو می‌توان به نوع پالپ دار و بدون پالپ آن اشاره کرد. به طور معمول از نوع بدون پالپ انواع لواشک در تهیه لواشک های طرح دار همچون کیک لواشکی، طرح گل رز لواشکی و… استفاده می گردد و نوع پالپ دار آن را به صورت مستقیم به بازار عرضه می دارند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک زردآلو نیز از برگه زردآلو خشک تهیه می‌شود و نسبت به انواع دیگر ترشک در بازار طرفداران بسیار بیشتری را به خود اختصاص داده است.[/box]

خرید لواشک و ترشک زردآلو از کارخانه

اگر شما نیز به عنوان یک خریدار و یا عمده فروش قصد خرید لواشک و ترشک زردآلو را از کارخانه‌های معتبر موجود در سراسر ایران دارید می توانید هم اکنون با ما ارتباط برقرار کرده و محصولات مورد نظر خود را ثبت نمایید. تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه دارای مجوز بهداشت نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.