خرید لواشک و ترشک آلو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک آلو از کارخانه

خرید لواشک و ترشک آلو از کارخانه‌های تولیدکننده در شهرهای بزرگی همچون مشهد تهران بروجرد شبستر و تبریز امکان پذیر می باشد لواشک و ترشک آلو از زمان های بسیار قدیم در ایران به تولید می رسیدند. امروزه این محصولات در کارخانه ها تولید می شوند و دارای مجوز بهداشت نیز می باشند. از این رو بسیاری از خریداران سعی بر این دارند تا خرید محصولات خود به خصوص محصولات خوراکی را از کارخانه های تولیدکننده آن به صورت مستقیم خریداری نمایند تا علاوه بر اطمینان از نظر کیفیت محصولات از بهداشت آنها نیز مطمئن شوند. معمولاً خرید مستقیم از کارخانه ها به صورت عمده و در حجم های بالا صورت می گیرد و کارخانه های تولید کننده محصولات خود را بدین صورت به بازار عرضه می دارند.

انواع لواشک و ترشک آلو

در ایران چندین نوع میوه آلو به تولید می‌رسد که آنها را به نام های آلو زرد، آلو سبز، آلو قرمز، آلو قجری و آلو سیاه می شناسیم. به طور معمول در تهیه انواع لواشک آلو از آلو قرمز استفاده میشود. این نوع لواشک طعمی ترش دارد و رنگ آن قرمز می باشد. بعضی کارخانه‌ها این محصول را به صورت بسته بندی های کوچک و بعضی به صورت متری یا کیلویی به بازار عرضه می کنند و گاها کارخانه هایی هستند که هر دو نوع این محصول را به تولید کرده و به دست خریداران آن می رساند. ترشک آلو نیز از آلو قرمز، آلو زرد و آلو سیاه به تهیه می رسد که جزو خوراکی های بسیار ترش محسوب می شوند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]با توجه به سلیقه تولیدکنندگان و نیاز خریداران این محصولات به صورت بسته بندی هایی همچون لیوانی، ظرفی و یا استندی نیز تولید می‌شوند و گاهی ترشک ها را به صورت کیلویی در پت های بزرگ ۱۳ کیلوگرمی به بازار عرضه می کنند.[/box]

علاوه بر طعم آلو، ترشک و لواشک از میوه های گوناگون دیگری نیز به دست می آیند که این تنوع زیاد در تولید محصولات باعث شده تا توجه خریداران بیشتری به این محصولات جلب شود.

خرید لواشک و ترشک آلو و دیگر محصولات از کارخانه

اگر شما نیز به عنوان یک خریدار عمده و یا فروشنده فروشگاه های بزرگ در شهرهای سراسر ایران قصد خرید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه دارید می توانید هم اکنون از راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید.