فروش ترشک آلوزرد کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک آلوزرد کیلویی به طور عمده از کارخانه های تولید کننده این محصولات انجام می گیرد. همانطور که می دانید آلو میوه ای است که در انواع مختلفی به کشت می رسد. آلو زرد، آلو قرمز، آلو سانتریزه، آلو سبز، آلو بخارا و… از انواع این میوه هستند که از طعم های ترش، شیرین و ملس برخوردارند. از این میوه های بی نظیر می توان ترشک، لواشک و رب میوه ای تهیه کرد و از خواص آن ها به روش های مختلفی استفاده نمود.

فروش ترشک آلوزرد کیلویی به صورت عمده

ترشک آلوزرد و ویژگی های درمانی آن

آلوزرد یکی از انواع آلو است که از طعمی ترش و بسیار دلچسب برخوردار است و از آن در تهیه ترشک و لواشک استفاده می شود. در تهیه ترشک از خشکبار میوه آلو زرد و در تهیه لواشک از پوره این میوه استفاده می شود. ترشک و لواشک آن نیز با توجه به رنگ میوه، زرد متمایل به رنگ طلایی می باشد. از ویژگی های این میوه فوق العاده می توان موارد زیر را نام برد.

  1. آلو زرد دارای مقدار زیادی ویتامین A است که به بهبود بینایی چشم کمک فراوانی می کند.
  2. مصرف میوه آلوزرد جذب ویتامین ث بدن را بالا برده و کم خونی را درمان و از آن جلوگیری می کند.
  3. مواد معدنی آهن، فسفر، آنتی اکسیدان های موجود در این میوه، سطح مقاومت بدن را به اندازه قابل توجهی بالا می برد.
  4. آلو یکی از میوه هایی است که به درمان تنگی نفس و آسم کمک زیادی می کند.
  5. استفاده از آلوزرد، کلیه، کبد و روده ها را در مقابل بیماری ها مقاوم می سازد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]با اینکه این میوه خواص زیادی دارد، استفاده بیش از حد از آن توصیه نمی شود.[/box]

فروش ترشک آلوزرد کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک آلو زرد به صورت عمده

ترشک آلو زرد همانند دیگر انواع ترشک همچون ترشک آلو قرمز، ترشک زردآلو قرمز، ترشک زردآلو زرد، ترشک هلو، ترشک آلبالو، ترشک انجیر، ترشک پرتقال، ترشک گیلاس، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک زرشک، ترشک انجیر، ترشک مخلوط آلوچه جنگلی و انار، ترشک زغال اخته و… در پت های بزرگ 13 کیلویی به فروش می رسند. این محصولات دارای نسان سیب سلامت و مجوز بهداشت می باشند.